![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo ik ben arjan
ik heb sinds 24 december een caddy mk1. ik heb er vaak naar gekeken en nu denk ik de juist caddy gevonden te hebben voor mijn hobby. het is dus een caddy jaar 1986 motor 1.6 td versnbak 4bak kleur blauw (ben ik best blij mee) ik wil de caddy eerst goed rij klaar maken dat ik en betrouwbaar de weg me op kan. dat betekent wat lekkages oplossen bij de motor een nieuwe distributie riem er op en filtertjes en olies vervangen maar het meeste werk word de bedrading denk ik. daar is de vorige eigenaar aan begonnen en wat moet werken dat werkt maar hoe is nog de vraag als ik onder het dashboard kijk. als dat klaar is ga ik de lak wat aandacht geven paar roest plekjes bijwerken en spuiten of ik de caddy helemaal over spuit of alleen gedeeltes moet ik nog even kijken. dan wil ik de bak met traanplaat bekleden en een plaat er op als deksel, dan een rvs rolbeugel er op en misschien ook aan de onderkant een sidebar en nog veel meer dat ik wil doen maar dat zie ik dan wel weer. de binnen kant heeft ook nog wat aandacht nodig dat wil ik allemaal stofferen ook is een blauw kleurtje dat zijn mijn plannen voor mijn caddy en tips zijn altijd welkom ps hoe kan je foto's toevoegen gr arjan
|
||||
|
||||
![]() Welkom Arjan,
Ik kan je verhaal goed volgen hoor ![]() Dat is hier soms wel eens anders ![]() Succes met je project , en houd ons op de hoogte ![]()
|
||||
|
||||
![]() Welkom Arjan,
Veel plezier met je Caddy toegewenst, je begint het nieuwe jaar in ieder geval lekker! Foto's plaatsen is niet moeilijk, lees deze thread maar eens even door: http://www.volksforum.com/forum/sho...hlight=plaatsen Let op dat de foto's niet breder zijn dan 1024 pixels anders wordt alles uit zijn verband getrokken (lees: de ene post wordt dan breder dan de volgende) ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hallo Arjan ook welkom van mij en veel plezier hier op het forum
![]()
|
|||
|
|||
![]() dit is mijn caddy
![]() ![]() en bedankt voor de reacties voel me gelijk welkom ![]()
|
||||
|
||||
![]() Je hebt een leuke caddy
![]()
|
|||
|
|||
![]() Welkom! Dat ziet er uit als een goede basis.. Gave kleur!
|
||||
|
||||
![]() Nette Caddy, succes er mee.
|
||||
|
||||
![]() Stoer ding hoor !
Vind die beugel ook best stoer in de bak.