|
|||
|
|||
Lupo op HTN
Had geloof ik m´n daily hier nog niet voor gesteld.
Even een kleine uitleg wat ik in 3 jaar er allemaal aan gedaan heb. Lupo 1.4 16V, geheel origineel verkocht. Al diverse hoepels eronder gehad, en uitlaten, maar nu een paar foto´s zoals ie er nu bij staat en wat meer info: - Weitec schroefset, hoeveel verlaagd geen idee - HTN Rennsports, 3 delig, 8j rondom, ET 19 / 04 op 195-40-14 - Smoke koplampen, knipperlichten en smoke achterlichten - RVS uitlaat vanaf de kat, custom made, TDI look - 10.000K xenon met blauwe stadslampen - En nog veeeeeeel meer! Foto´s zijn nog wel zonder de xenon en de bra. En de hoofdsteunen zijn er nu allemaal af. |
|
|||
|
|||
En hier nog wat updates vd afgelopen dagen:
Alle hoofdsteunen eruit En de xenon + bra foto´s |
|
||||
|
||||
Echt een heel gaaf ding, alleen die bra is niet helemaal mijn kopje thee.
HTN's zijn echt superwielen! |
|
|||
|
|||
Dank je Lennart!
@ Boeie: De bra sluit voor het mooie niet helemaal aan op de motorkap, vanwege de bolling op de kap. Ik ben het er nog niet helemaal mee eens of ik em laat zitten, vind het mooi, maar aan de andere kant toch net niet. |
|
|||
|
|||
Quote:
Een andere bewoording is er voor het 'ding ' toch niet te verzinnen !!! - Hoofdsteunen terug plaatsen - Wielen vastlassen . . . - . . . en niets meer aan doen toch ?! |
|
|||
|
|||
Quote:
Hé, ik spot ineens nog een aanvulling, voor op je "to-do" lijstje . . . voor ieder forum een andere kentekenplaathouder kopen |
|
|||
|
|||
Hahaha, nee ik wil luxe kentekenplaten met houders die geen tekst hebben, lekker blanco dus!
|
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit!
|
||||
|
||||
Hoofdsteunen krijg je spijt van op het moment dat iemand je niet ziet en je er zo achter in parkeert.....
Nette auto zo verder. |
|
||||
|
||||
Snap het nut ook niet helemaal van de missende hoofdsteunen.
Bra is ook niet helemaal mijn ding, maar over smaak valt niet te twisten Voor de rest is hij wel HTN wielen zijn vooral erg tof!
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reacties.
|
|
||||
|
||||
Mooie lupo en echt super wielen!
|
|||
|
|||
Dank je SpiderClass!
|
|
|||
|
|||
Ik kwam nog wat foto´s tegen op VWHome van de afgelopen VWTeam meeting:
|
|
||||
|
||||
Ik dacht dat je nog ff zou langswippen voor bouten/slotbouten?
Wielen blijven super dik!
|
|||
|
|||
Ja inderdaad, maar er was die dag wat belangrijkers tussen gekomen.
PB! |
|
||||
|
||||
die foto's zijn van mij(A) grote foto's staan ook op internet, moetje effe op de link hier onder klikken...
|
|||
|
|||
Oke, dus hun hebben het van jouw site gekopieerd?
Ik zag al iemand uit een golfje 1 die laatste foto nemen, als ik het eerder had gezien was ik uiteraard even gestopt! |
|
||||
|
||||
Quote:
Nee ik kan ze er zelf opzetten:P Alleen zet ze ook op photobucket zodat de mensen die de grote versie willen hebben die zelf van internet kunnen halen Het is natuurlijk niet de bedoeling dat mensen de foto's op hun site zetten zonder mijn toestemming:P maar dat is logisch...