![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Heeft er iemand nog adapters liggen in de maat 4x100 naar 5x112 (auto -> velg)?
Maximaal 20 of 15 mm dik. thx |
#2
|
|||
|
|||
![]() Dat gaat niet gezien er dan gaten gaan overlappen.
Je zou je naven eerst om moeten bouwen naar 5x100, hier kunnen wel adapters naar 112 op.
__________________
na de 16V-G60 en de Polo Turbo eens een vr6 turbo bouwen. |
#3
|
||||
|
||||
![]() @sampo11: Dit klopt niet, er bestaan wel adapters van 4x100 naar 5x112!!
Kijk anders eens op de site van concept-wheels.be ![]()
__________________
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
#4
|
|||
|
|||
![]() die bestaan wel maar degene die ik heb gezien zijn net zo veilig als je velgen vastzetten met tie-rips... Deze gebruiken maar 3 wielbouten namelijk!.
Zijn al meer topics over geweest.
__________________
na de 16V-G60 en de Polo Turbo eens een vr6 turbo bouwen. |
#5
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat ga je niet menen :-( heb ik vorig seizoen zoveel geld betaald voor 12 tie-raps dan :-S adapters zijn gewoon te koop hoor, bij mij evt ook voor 1600 euro, zitten er wel 4 velgen en banden aan vast ;-p ![]()
__________________
Huibert VW Eos '06 2.0 TFSI, daily --> bagged ![]() VW Touran Highline 7-zits '11 1,2TSI, family Last edited by Cabrio-Addict : 31-01-2010 at 00:07. |
#6
|
||||
|
||||
![]() Die adapters heb ik op mijn corrado 16V gehad en er was helemaal niks mis mee...
__________________
Bmw e61 530d touring |
#7
|
|||
|
|||
![]() naar 5x112?
Heb je er een foto van? Degene die ik heb gezien waren echt slecht! Als dat zo is dan hebben jullie helemaal gelijk en heb ik niks gezegd. Ben er namelijk ook naar aan het zoeken geweest en kwam alleen maar rotzooi tegen. Als je een 4x100 tekent en daar de 5x112 overheen zet overlapt er altijd een gat van de 112 een gat van de 100.
__________________
na de 16V-G60 en de Polo Turbo eens een vr6 turbo bouwen. |
#8
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het klopt inderdaad dat ze met 3 echte bouten vastzitten. De 4de bout komt zit van de velg in een kop met schroefdraad welek vervolgens aan de as zit gemonteerd. Dus in principe zit de adapter met 3 bouten vast en met een bout aan de velg kan niet veel mis mee gaan dacht ik ![]() Dit idee krijg je dan, ik denk dat je dit ook bedoeld... ![]()
__________________
Bmw e61 530d touring |
#9
|
||||
|
||||
![]() Vast is vast...
![]() Is te zeldzaam voor tweedehands, denk ik... |
#10
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb ze toen 2de hands gekocht ![]() Nieuw vanuit de US kosten ze ongeveer 320 euro inkl verzenden naar NL ![]()
__________________
Bmw e61 530d touring |
#11
|
||||
|
||||
![]() Concept Wheels zijn ze 125 per twee als ik het goed begrijp van hun site.
Maar het gaat nu toch even over; ik had geboden voor een set Pheaton velgen, maar die bleken toch verkocht te zijn.... Dus de zoektocht naar een setje velgen >15 inch voor een leuke prijs gaat verder. |
#12
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan moet je even verder lezen, hier komen nog allemaal kosten bovenop omdat het 4x100 naar 5x112 is en als je dikker gaat dan 20mm ![]() In totaal ben je dan nog iets van 330 euro kwijt...
__________________
Bmw e61 530d touring |
#13
|
||||
|
||||
![]() Quote:
kijk maar even hiernaar, adapters monteren, heb het stap voor stap beschreven. Hier zul je dezelfde discussie lezen over 3 bouten etc!
__________________
Huibert VW Eos '06 2.0 TFSI, daily --> bagged ![]() VW Touran Highline 7-zits '11 1,2TSI, family |
#14
|
|||
|
|||
![]() al met al zit dan de 4e bout niet aan. Maar om dezelfde discussie hier weer te starten schiet niet echt op! Als iemand het erop wil wagen moet hij dat zelf weten maar ik zag deze oplossing niet zitten. Je kan ook je naven omboren en dan 5x110 naar 5x112 adapters halen. dan zitten ze allebei met 5 bouten vast. Weet je zeker dat ie er niet afkomt.
__________________
na de 16V-G60 en de Polo Turbo eens een vr6 turbo bouwen. |