Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Polo 6N, 6N2, 9N en 6R
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 17-02-2010, 18:41
Dub-Detail Dub-Detail is offline

Default Inbraakpreventie

Hallo,

Maatje van mij heeft een 6N2 en daar is in twee weken tijd al drie keer in ingebroken. Zonder schade.
Nu heb ik alles eens bekeken. En zitten er kleine diepe krasjes onderaan de ruit bij het pinnetje van het deurknopje. En bovenaan tussen het portier en het dak.
Ik vermoed dus dat ze met een draad of plaat de deurpin omhoog duwen/trekken en zo de auto open maken.

Als ik nou de deurpinnen eruit haal is hret probleem dan weg. Of maken ze die deuren nog op andere manieren open?

Gr, Pim
Reply With Quote
Old 18-02-2010, 11:43
Geert_Sneek Geert_Sneek is offline
VW Enthousiast

In 2 weken tijd 3 keer in gebroken? In wat van buurt woont die knaap?
Maar ik denk als ze met een draad bij de deurpin kunnen komen, dan kunnen ze ook bij de handel komen, dus de deurpin er uit halen lijkt me niet meteen een optie.
Reply With Quote
Old 18-02-2010, 19:55
Nielus010's Avatar
Nielus010 Nielus010 is offline
Forum Newbee

Ik denk als er al 3 keer is ingebroken in de auto misschien wel waard is om een goed alarm systeem te kopen. Houd de dieven niet buiten maar ze zullen wel 2 keer over na denken als ze dat rode lampje zien blinken. Zoals Geert zegt misschien beter om op een veiligere plek te parkeren.
Reply With Quote
Old 18-02-2010, 20:08
GJH's Avatar
GJH GJH is offline
Volksforum Aandeelhouder

Het is triest maar waar, wil je dat jouw eigendom ook daadwerkelijk van jou blijft dien je te investeren in een goede alarmsysteem. Het liefst eentje met zo'n cabrio sensor, die afgaat als er iemand in de buurt van je auto komt.

Reply With Quote
Reply

Posting Rules