|
||||
|
||||
Bouten om gordels golf 1 te bevestigen
Heeft iemand van jullie misschien nog een setje gordels voor de achterbank in bezit en doet er niks meer mee?
Zou graag ons kindje meenemen naar treffens in de kinderstoel. (Die bekleed wordt in hetzelfde stof als mijn interieur! ) Ik weet dat er in een GTI hebben gezeten en dat de bevestigingen in de C-stijl aanwezig zijn. Dus laat me even iets weten, is wel een beetje dringende oproep for safety! Grtz Serge
GRTZ 53 --------------------------------------------------- Cruisin' the '83 Rabbit! Last edited by 53-racing : 31-01-2010 at 13:25. Reason: anders 2 topics |
|
||||
|
||||
moet ik nog ergens hebben..
Ik ga er naar op zoek en laat het weten als ik ze gevonden heb.
|
||||
|
||||
Quote:
OK Ik wacht vol ongeduld op je mail! Grtz Serge
|
|||
|
|||
Wil je het echt orgineel golf1 hebben?
Zo niet heb ik nog wel een set van een SEAT achterbank |
|
||||
|
||||
Quote:
Het liefst van al toch origineel. Maar als dat niet lukt zal ik je iets laten weten. Grtz Serge
|
|||
|
|||
Ik heb in Golf 1 cabrio '82 ook gordels zitten, ik doe ze niet weg, maar misschien dat je met deze info meer resultaten behaalt met zoeken.
succes met de zoektocht!
|
||||
|
||||
Quote:
Thx voor de info! UP Grtz Serge
|
||||
|
||||
Quote:
Gevonden, betaald en vandaag ontvangen! Maar de bouten om deze te bevestigen zaten er niet bij. Heeft iemand die misschien op overschot? Mvg Serge
|
||||
|
||||
Deze vraag nog eens van boven zetten....
Heeft iemand misschien nog alle bouten om achtergordels vast te zetten in een Golfje? En eventueel een how-to? Mvg Serge
|
||||
|
||||
Deze vraag nog eens van boven zetten....
Heeft iemand misschien nog alle bouten om achtergordels vast te zetten in een Golfje? En eventueel een how-to? Mvg Serge
|
||||
|
||||
Quote:
Serge, Je heb een email ontvangen. |