|
|||
|
|||
Orginele Golf 2 edition G60
Bij deze wil ik me edition G60 aanbieden
De auto verkeerd in zeer goede staat, alle onderhouds history is aanwezig. Voor zover ik weet ben ik de 4de eigenaar van deze schitterende golf. Op de wielen en de motor na is de geheele auto orgineel. Motor vermogen zou rond de 200pk zitten maar met wat aanpassingen en goede chip op maat is er meer uit te halen. de auto hoeft niet perse weg maar mocht er een goed bod komen Prijs indicatie €???? Last edited by Kukel : 03-03-2010 at 20:13. |
|
||||
|
||||
Wel erg hoog gegrepen voor een 8v G60, 6000 euro?
|
|||
|
|||
hij hoeft ook niet perse weg
maar heb het wel iets bijgesteld |
|
|||
|
|||
zo..........binnen een paar minuten al €1000,- gezakt....
nu nog de orginele BBS RM er onder,een sticker op de motorkap,en de orginele koplampen/verstralers,mistlampen en knipperlichten monteren ipv die (lelijke) heldere dingen maar of deze GTI dan wel €5000 waard is?? Last edited by Geditionone : 03-03-2010 at 20:16. |
|
||||
|
||||
Originele is ook maar met 1 e...
Maar er moeten nog wel wat dingetjes gebeuren voordat deze 5000 euro waard is...
|
|||
|
|||
over de prijs valt altijd te praten
|
|
|||
|
|||
prijs verplicht toch? staan nu alleen maar vraagtekens..
|
|
||||
|
||||
Als mensen hun auto nu eens aanbieden voor "normale vraagprijzen".......het lijkt hier wel kermis !!!!!
|
|||
|
|||
Quote:
Idd. Km stand ? Onderhoud ? bouwjaar ? Opties ? en waar komt die 40 pk extra vandaan ?? |
|
||||
|
||||
Quote:
QFMFT!!!