|
|||
|
|||
GOLF II CL, 66 KW u9
Goeie GOLF 2,
Mat witte golf 2,(lees zo dof als een konijn) roestplekjes op de kofferklep bij de ruitenwisser. 4 maanden geleden koppakking laten vervangen(zelf geen tijd gehad) Kop ook meteen laten vlakken, plus nieuwe distributieriem en nieuwe waterpomp. Nieuwe remblokken rondom geplaatst. Staat momenteel op winterbanden(rondom ongeveer 6 mm) APK tot augustus 2010. Technisch goeie basis om iets moois van te maken. Doe me een goed bod en je kan hem op komen halen. Geen onzin bod, ik weet wat ik er aan centen in heb gestoken voor de revisie haha. Hoef je je de komende 2 jaar helemaal geen zorgen om te maken. Mail me, fvandekimmenade@hotmail.com Foto's doormailen ook geen probleem.
2 liter JDM WRX Sti in a 1303, it'll go like Last edited by Tjaap : 14-11-2009 at 20:53. |
|
||||
|
||||
prijs is verplicht
|
|
|||
|
|||
Sorry, prijs ongeveer 900 e.
Nogmaals sorry hahaha hij is van 1990, 1,8 benzine, 190191 km. Foto's komen eraan.
2 liter JDM WRX Sti in a 1303, it'll go like Last edited by Tjaap : 14-11-2009 at 20:53. |
|
||||
|
||||
en nu alleen nog het bouwjaar , de kilometerstand , motorinhoud en een paar foto's
|
|||
|
|||
Quote:
LOL, mijn pa op de achtergrond, die mag niet meer binnen roken van ons moeder hahahah(ja kom uit brabant ja) Is niet super te zien, maar bij de ruitenwisser zit roest. Niet super erg maar ut zit er wel. Spreekt voor zich
2 liter JDM WRX Sti in a 1303, it'll go like Last edited by Subever : 07-11-2009 at 10:33. |
|
||||
|
||||
is wel originele lak?
|
|||
|
|||
Quote:
Jazeker, met een goeie polijstmachine en spul is de glans terug te krijgen.. Mocht je daarop doelen
|
|||
|
|||
Mensen,
Een goed bod is ook welkom.. Dus weer omhoog die handel. Heb trouwens ook nog sneeuwkettingen erbij hahaha
|
|||
|
|||
toch maar weer update,
prijs 850..
|
||||
|
||||
stuurbekrachtiging???
|
|
|||
|
|||
Quote:
Helaas...
|
|||
|
|||
up
|
|||
|
|||
en weer omhoog..
doe een goed bod en hijs van u
|
||||
|
||||
Ik zoek nog wat simpels/leuks/betrouwbaars voor m'n overbuurmeisje, dit lijkt me wel wat... 600 geboden!
|
|||
|
|||
Quote:
Is me net iets te weinig hahaha, 700?
|
||||
|
||||
Voor 600 hoef je'm niet eens te brengen, kom ik 'm zelfs ophalen
|
|||
|
|||
Quote:
Ben gekke Henkie nie,.....brengen.... Ik woon trouwens in Mierlo!! in de buurt van Eindhoven/Geldrop/Helmond
|
|||
|
|||
Verkocht, kan op slot.. danku