|
||||
|
||||
Sloop golf 1 cabrio
Vriend van me heeft een golf 1 cabrio te koop staan die als sloop/donor auto gebruikt kan worden.
Gaat om een GLI uitvoering in het zwart met 82kw motor. Bouwjaar 8/1984. Vraagprijs 250,- Bij voorkeur hele auto in 1 keer. Voor meer info even bellen: autobedrijf heemskerk tel. 0172-435922 |
|
||||
|
||||
Alleen sloop? geen loop meer?
Last edited by Jorp : 25-01-2010 at 18:17. |
|
||||
|
||||
Wat mankeert er aan?
Motor nog goed? km-stand, etc, etc |
|
||||
|
||||
wat is de staat van het plaatwerk?
is de auto nog compleet of is ie al deels gesloopt?
|
||||
|
||||
oftewel meer info
|
|
||||
|
||||
Staat bij voor meer info even bellen dus dat lijkt me dan het handigst om te doen
|
||||
|
||||
op de site staat niets van autobedrijf heemskerk
bellen dus voor de geinteresseerden! |
|
||||
|
||||
Ik heb hem net even gesproken voor wat meer info.
Er zijn geen foto's van de auto. Carrosserie is aardig, plaatwerk idem. Wel wat plekjes en beschadigingen maar geen doorgerotte plekken. Stoffen voorstoelen en leren achterbank. Kap is wel heel en dicht maar heeft heel veel in de zon gestaan waardoor de randen zijn gaan omkrullen. Van de benzinetank tot de motor ruimte is het een injectie systeem en vervolgens is er een carburateur motor in gehangen. Dit is gewoon niet af te stellen waardoor de motor dan ook heel slecht tot niet loopt. Er valt daardoor eigenlijk niet mee te rijden. Is een auto waar gewoon veel mee gekloot is om het oneerbiedig te zeggen. Op de site staat idd niks (is ook nog niet echt beschikbaar) maar als je nog meer wilt weten of een bod wilt doen : bellen (tot 17:30). |