#1
|
||||
|
||||
koelvin in hoogste trap
mijn koelvin springt met dit weer aan in de hoogste stand zodra ik de auto op contact zet. Waar kan dit aan liggen?
mijn auto heeft ivm. climatronic een drietraps koelvin met los regelapparaat.
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi Audi Allroad v6 Bi-Turbo |
#2
|
|||
|
|||
Kapotte thermoschakelaar in je radiateur (eenvoudig door te meten) of een relais wat blijft hangen.
|
#3
|
||||
|
||||
die thermoschakelaar zit niet in de radiateur ik heb er nl. meerdere maar zijn allemaal nieuw net als het regelrelais is ook al vervangen
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi Audi Allroad v6 Bi-Turbo |
#4
|
||||
|
||||
niemand ervaring?
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi Audi Allroad v6 Bi-Turbo |
#5
|
||||
|
||||
wat regelt de drukschakelaar eigenlijk nog meer behalve dat hij aangeeft dat het systeem voldoende druk heeft?
Als ik de stekker eraf trek stopt de fan met draaien ik snap er niets meer van. het uitzetten van het climatronic regelapparaat en alle stekkers eraf trekken van de sensoren ook niet
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi Audi Allroad v6 Bi-Turbo |