|
|||
|
|||
Onderdelen Golf 3 Vr6 5 deurs COMPLETE AUTO NU 650!
Wegens schade aan de rechterkant!
te koop aangeboden Golf 3 Vr6 KLEUR- Zwart mettalic Linker voorscherm 30euro Voorbumper 30euro(steenslag) achterklep 30euro met ruit en spoiler Kenteken vr6 5 deurs 30euro Achterbumper 30 euro Blauw interieur (schade aan bestuurdersstoel) 100euro Blauw dashboard 70 euro compleet Blauw tapijt 30euro Blauwe deurpanelen 40euro setje Heldere knippers verstralers30euro setje Originele 5 spaaks 15inch vr6 wielen slechte banden, 100euro Glazen dakje 30euro En natuurlijk nog andere kleine dingen! Vr6 blok met bak 400 euro! 210000 gelopen Interesse? Pbtje! m.v.g Joost Last edited by Mu!s : 14-01-2010 at 20:56. |
|
|||
|
|||
Mag compleet weg voor 800euro!
vr6 met 210*** gelopen! naar mijn weten geen kettingrevisie gehad! boekjes ingevuld tot 160*** alle bonnen en rekeningen erbij! motorcode is aaa, loopt verder prima, alleen schade aan de rechter b stijl(totall los) knik in het dak... motor loopt goed! alleen toerentalsensor moet vervangen worden (uitlees rapport aanwezig) vr6 zelf komt uit 92 |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
UPJE! moet weg!
|
|
|||
|
|||
Upert
|
|
|||
|
|||
waar kom je vandaan? anders heb ik interesse in de voorbumper e, misschien doe je wat losse interieurdeeltjes weg?
|
|||
|
|||
had je pb gestuurd, maar geen reactie?
|
|
|||
|
|||
voorrremmmen en fussee's blijven nog even gereserveerd(voor mezelf...)
tevens een upje! |
|
|||
|
|||
uppert
|
|
|||
|
|||
uppert
|
|
|||
|
|||
kick, interieur voor 70 compleet?!
|
|
||||
|
||||
Je box zit vol. Is woensdagavond OK?
|
||||
|
||||
dakraampje, goede staat? en manueel?
|
|||
|
|||
dakraam werkt niet, welllicht motor? klikt wel!
|
|
|||
|
|||
mag compleet weg voor 650!
|
|
|||
|
|||
kick!
|
|
||||
|
||||
[QUOTE=Mu!s]kick![/QUOT
heb een eleckrisch raammechanisme links achter nodig. heb je die ? gr tim |
|
|||
|
|||
noppe die funcioneert niet! Kickje hele auto het liefst in 1 x weg! LOOPT GOED! mag dit weekend weg voor 650 of een heel goed bod!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Heb je hella koplampen? Ik doe een bod van 50 euro op je voorlampen en heldere knipperlampies Wat voor uitlaat heb je? en doe je die ook los weg?? Laat me graag weten! mvg Vishal |