|
||||
|
||||
Roy's Jetta, The granny ride
Hoi,
Ik heb er sinds kort een Jetta mk2 bij. Een van 1990, deze auto is de afgelopen 10 jaar van een oud vrouwtje geweest die er haar boodschapjes mee deed. Om dat de auto wat puntjes voor de apk had hebben ze besloten de auto te verkopen. Ik zag er nog wel heil in en heb de auto van hun overgenomen. Het is een 1.3i en deze motor loopt echt erg mooi, er staat ook nog maar 170K op de teller. Nu heb ik al aardig wat dingetjes voor de apk klaargemaakt: Oja de ruitenwissers als ik die uitzet stoppen ze direct. ze gaan dus niet terug naar het nulpunt (onderaan de ruit). Hoe los ik dit op?
"73 Käfer Last edited by Roy 1.6 : 12-08-2010 at 20:21. |
|
||||
|
||||
wissel dat ruitenwisser relais eens met die van de golf.. waarschijnlijk zit het gewoon daar in.
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk zal het relais niet goed meer zijn? Na het uitschakelen van de wissers moet de wisser zijn 'cycle' afmaken.
Leuk ding, al is een 1.3 in een jetta toch best wel onderbemeten
|
||||
|
||||
mooi wagentje roy
|
||||
|
||||
Gave auto!
|
|
||||
|
||||
mooie boom roy
is dat op de bestuurdersdeur trouwens een roestplek?
|
||||
|
||||
Nee dat is nieuwigheid
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk dat de ruiten wissermotor aan het einde van zijn latijn is. Ik heb precies het zelfde gehad. Alles geprobeerd nieuwe relais nieuw mechaniek nieuw blokje onder het contactslot, op het laatst de ruitenwisser motor uit elkaar gehaald deze was dus verbrand. Een ander van de sloop gehaald opgelost |
|
||||
|
||||
Het ruitenwisser probleem heb ik ook, dat ligt aan de motor..
Leuke Jetta!