|
|||
|
|||
9,5j & 10j 17 inch golf 4?
Nou had ik zo even een vraagje ivm dat mijn zus een paar dikke velgen onder haar golf 4 wil hebben. Nou kwam ik een dik setje tegen in de maten 17 inch 9,5j et33 voor en 10j et33 achter, gaat dit passen onder een golf 4 zonder al te veel aanpassingen?
|
|
||||
|
||||
denk dat dat niet gaat lukken kaz
|
||||
|
||||
In de US hebben ze ook veel 10j en dergelijke.. misschien eens rondneuzen op het forum van Eurghetto..
|
|||
|
|||
is 17" niet wat aan de kleine kant onder een golf 4 ?
|
||||
|
||||
Meh.. valt wel mee, kan best.. moet je 't wel goed doen
|
|||
|
|||
Ging om een setje speedline in 17inch, leek me wel wat! Is 5x112 dus zal ook eerst gepropt moeten worden en dan hergeboord moeten worden naar 5x100. Misschien dat ik ze toch koop en dan even proberen, je weet nooit. Maar 17inch is te klein voor onder een golf 4?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dat is wss wel 17inch ja ...
RH ZW1's 17x8.5 ET23 after adaptors and 17x10 ET10 after adaptors:
|
||||
|
||||
heel eerlijk.. tis geen achterwielaandrijver... staggerd setup is prima.. maar dit is niks
|
|||
|
|||
Quote:
Richard, je bedoeld dat hij schuin staat van achter omhoog zeg maar Vind het niet eens zo gek staan |
|
|||
|
|||
10J is met juiste ET's geen enkel probleem. 17 inch is trouwens ook niet te klein. Het is ook een kwestie van smaak hé
|
|
||||
|
||||
Quote:
je bedoelt dat setje van MP? die heeft geen vlakke harten btw
|
||||
|
||||
17 inch is alleen "mooi" bij een zware verlaging met platte banden. Zelf zou ik voor een grotere velg gaan. 18 of 19 inch met een 215/40/18 of 215/35/19 band, achterop niet zo'n getrokken sjaak maar gewoon breed; 265 ofzo
Overigens; die groene golf is inderdaad geen porum op de achteras.
|
||||
|
||||
Ik vind die groene wel vet opzich, achter een mocht het wel wat smaller (smallere adapter)
In de US verafschuwen ze juist 17ers met platte banden.. 40ers vinden ze kut, haast iedereen draait een 45er op 17 omdat te anders niet mooi vullen, ik vind het opzich met 40ers wel dik mits je laag genoeg gaat.. maar dan moet je natuurlijk wel erg laag gaan (framenotch)..