![]() |
|
|||
|
|||
![]() Weet iemand een adresje in Gelderland of Overijssel (liefst omstreek Apeldoorn - Deventer) waar ik mijn 14" stalen velgen kan laten verbreden? En aan wat voor prijs zal ik moeten denken? Ik wil achter iets breder dan voor.
|
|
|||
|
|||
![]() Iemand? Ik hoorde trouwens wel iets over ene vd Mik uit Vinkeveen, maar zijn er geen andere adresjes die voor mij wat meer in de buurt zijn?
|
|
||||
|
||||
![]() heb wel iemand uit hoogeveen drenthe voor je maar dat zal wel te ver uit de buurt zijn
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Misschien als je wat meer informatie over dat bedrijf/persoon hebt en de kosten mij een beetje meevallen, valt het misschien nog te overwegen. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Iemand anders nog een adresje?
|
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
|||
|
|||
![]() Nog even omhoog, omdat ik nog steeds niks gevonden heb.. :P
|
|
|||
|
|||
![]() Stuur Dasher even een PB
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gewoon naar Hoogeveen, die jongen heeft er een machine voor, superstrak dus.
|
|||
|
|||
![]() beetje oud topic jongens, maar wie is die jongen uit hoogeveen?!
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Om hier even op terug te komen: ik heb 3 losse stalen velgen op de kop kunnen tikken die al verbreed waren en heb toen een zelfde losse velg opgezocht en in Hoogeveen laten verbreden, waardoor ik weer een set van 4 had.
Heb de velgen toen laten stralen door een kameraad van me en daarna naar de spuiter gebracht. Helaas duurt dat zó ontzettend lang bij die spuiterij, dat ze er nu nog steeds liggen.. ![]() Hopelijk volgende week klaar! .. Last edited by KJ-Golf : 19-01-2010 at 17:20. |