|
||||
|
||||
Golf 1 G60 16v
Hierbij verkoop ik mijn golf 1 g60 16v
Momenteel ligt de motor eruit en geheel uit elkaar, deze moet gereviseerd worden. Het gaat om een 1.9 16v G60 PL motor Verder dingen: Gereviseerde G-lader Supersprint uitlaat Versnellingsbak aan motor aangepast Voor G60 remmerij Zwart leer interieur zonder hoofdsteunen Zwarte smalle lijsten rondom Kleur Harvest Moon Beige Punt tellers met toerenteller Oude type dashboard Hoedenplank zonder gaten Brons glas rondom Stalen bumpers zwart gelakt met bijbehorende hoekkapjes Vraagprijs 3950,- Zonder bbs
|
||||
|
||||
up
|
||||
|
||||
wat is de auto op kenteken?
*edit* 1100
Last edited by knedel16vweber : 20-01-2010 at 21:25. |
|
|||
|
|||
1.1
|
|
||||
|
||||
Klopt 1.1
|
||||
|
||||
ex Jenva!
|
||||
|
||||
Ik heb hem overgenomen van vanessa, up touwens
|
||||
|
||||
Quote:
Jenva = Vanessa HEt was mij al opgevallen dat deze al enige tijd niet meer voor haar deur stond. Dus toch weg. Up voor de verkoop.
|
||||
|
||||
De reden dat ze hem weg heeft gedaan is dat de auto
afgetrapt is door haar, waarvan ik pas na 500km erachter kwam. Als de auto volgende week nog niet verkocht is dan word de motor gereviseerd Prijs is vraagprijs!
|
||||
|
||||
Hoe is het spuitwerk van de auto?
|
||||
|
||||
Quote:
Dacht dat dat algemeen bekend was hier op het forum dat die G60 verneu** is.... Toen ze em "klaar" had was de intercooler ingebouwd met pvc bochten Het motorblok komt uit een blauwe mk1 sommige hier kennen de oude eigenaar miss wel Hans van het vroegere HG Als je hem goed reviseerd zul je er best een mooi blokje aan hebben, dus mijn advies..... niet verkopen maar reviseren
|
||||
|
||||
Mag dicht!