|
|||
|
|||
kilometer heffing
EEY,
nou wil ik graag een golf 3 (cabrio, vento)kopen als ik me eigen auto verkocht heb. maar nou zat ik te denken over de kilometer heffing. is een golf 3 tdi strax nog een beetje te betalen met de kilometer heffing, er zijn tegenwoordig ook allemaal van die calculators voor maar overal komt er een andere uitkomst uit. iemand dit al goed eens helemaal uitgezocht of weet er meer van ?? Greetz MC GULF |
|
||||
|
||||
Niks is dalijk nog betaalbaar als je je geen nieuwe 7-serie oid kunt permiteren...
D'r zijn al wat topics over de heffing, met daar aardig wat info en links in. Kijk die eerst eens door zou ik zeggen, denk dat daar het antwoord wel in te vinden is. En wat voor jou te betalen is, weet jij alleen. Ik kan je bankrekening geloof ik niet inzien.
|
||||
|
||||
mijn golf 3 variant tdi is al met 30 euries p/kwartaal omhoof gegaan miv. 1 jan is al bijna 100euries p/maand
|
||||
|
||||
Beter dan zo helemaal veel...
Gaat lekker met Nederland.
|
||||
|
||||
heb het idee dat we straks gewoon allemaal gefopt worden
want waarom zouden ze zoiets in het leven roepen . word maar een iemand beter van |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, de overheid, zoals altijd.