|
||||
|
||||
stalling/sleutelruimte
http://link.marktplaats.nl/310546515
Iemand die mensen kent die hier hun auto hebben staan en sleutelen?
|
||||
|
||||
Ziet er op zich wel goed uit, prijs valt me redelijk mee voor de Randstad.
Hier de site: http://www.roet-66.nl/index.htm |
|
||||
|
||||
prijs is inderdaad erg redelijk, al staan er hogere prijzen op de site.
Let wel op dat je jezelf nog moet verzekeren |
|
||||
|
||||
Ziet er idd nelemaal niet verkeerd uit,
alles bij de hand en als er dingen niet zijn worden ze na overleg miss ook nog aangeschaft. Miss iets voor meerdere mensen van het forum. De ruimte is geheel voorzien van electra en licht. Ook een toilet en een koffiemachine zijn aanwezig. De 2- en 4 kolomsbrug zijn door iedereen die er een plek huurt te gebruiken. De stalling heeft een eigen buitenparkeerplaats . Er zal in de toekomst nog wel het een en ander worden aangeschaft, dus heb je nog wensen ( een lasapparaat, slijpmachines, ambulance e.d. ), mail het aan mij, en ik zal kijken of het er in de toekomst nog bij kan komen. Prijzen in delft beginnen bij 120 euro voor een plaats van 2,5m bij 5,5m Sinds kort is de ruimte voorzien van videobewaking. Hierdoor kan iedereen met een gerust hart zijn heilige koe hier achterlaten.
|
|||
|
|||
Vraag eens op dit forum of vwforum aan LosCreepers of Sand-R, die hebben volgens mij ook zo iets in Delft.
|
|
||||
|
||||
Ben gewoon naar iets op zoek waar ik niet bang hoef te zijn dat er spullen verdwijnen van mijn auto's of onderdelen die ik daar dan stal.
Moet er ook met een gerust hart mijn gereedschap achter kunnen laten Dus als iemand van hier zoiets kan aanbieden in de buurt van overschie is dat ook goed. Oja heb geen zin in een half uur reistijd
|
||||
|
||||
Maarja, iedereen, of in ieder geval veel mensen zullen op zaterdag de brug willen gebruiken. Zijn het niet de huurders, dan wel huurders met maten die van de gelegenheid gebruik maken. Zou goed informeren hoe de regeling daarvoor is..
|
||||
|
||||
Quote:
Daar zaten wij ook al over te dubben maar goed voor 120 euro alles bij de hand en zelfs koffie maakt een hoop goed , haha nee ff zonder dollen als ik de brug echt nodig heb en het gaat op zaterdag niet zorg ik wel dat ik een dag vrij ben en de brug zal onderling bespreekbaar zijn. Locatie delft moet nog open gaan dus voor de snelle beslissers kost het voor de opening nog 120 euro per maand degene die daarna komen betalen gewoon 145 euro per plek per maand. Zal binnenkort een mailtje of telefoontje krijgen om het te gaan bezichtigen dus als iemand nog meer interesse heeft hoor ik het wel, zal uiteraart alle info hier plaatsen. groeten, roy