|
|||
|
|||
kafer und veteranen wintertreffen Herford 2010
Zo het eerste treffen van 2010 zit er weer op.
Super mooie dag gehad, stond super mooi spul en de onderdelen zijn weer binnen. Zoals we gewend zijn waren de braadworsten ook weer goed :twisted: hier meeste van mijn foto's |
|
||||
|
||||
Woow, echt supergave foto's!
|
|
||||
|
||||
Meer foto's van deze? Met name van de zijkant/wielen!?
|
||||
|
||||
zal straks ook even wat posten, ben nog aan het uploaden..
|
|
|||
|
|||
Quote:
zal even kijken lag trouwens wel leuk blok in eelco b bedankt |
|
||||
|
||||
dat was een subarublok toch?
|
|
|||
|
|||
Quote:
almelo???? haha meen je dus kans is groot dat ik je vandaag tegen ben gekomen ik kom trouwens uit vriezenveen |
|
|||
|
|||
Quote:
klopt, netjes gemaakt nietwaar? |
|
|||
|
|||
Gijs ik heb er nog 1 meer van
|
|
||||
|
||||
Quote:
da's toevallig... ik stond bij Airmighty op de stand.. dus dat is zeer goed mogelijk ja.. maar is een leuke beurs.. |
|
|||
|
|||
Quote:
inderdaad ben er vorig jaar ook geweest dit jaar was het wel drukker en ik vond dat er mooier spul stond ja had zo met ons mee kunnen rijden haha kan het dichterbij almelo vriezenveen |
|
||||
|
||||
nou ja, vanmorgen, niet zo heel vroeg vertrokken, en in Hengelo overgestapt, richting Herford, vanaf daar was het nog een kilometer of 140, dus via de autobaan is dat goed te doen..
onder het motto, klein maar fijn..is het een leuk treffen in een oud goederenstation, omgebouwd voor evenementen.. Daar aangekomen, de stand van Niels"airmighty"vlug opgezet, en onder het genot van een braadworst en een stuk pizza, enkele foto's geschoten... Last edited by hajee : 17-01-2010 at 08:31. |
|
||||
|
||||
Quote:
vorig jaar was de eerste keer, toen stonden er nog wel wat meer kdf wagens.. maar het was best druk vandaag.. mooi gebouw, komen de auto's goed in uit.. en bedankt voor het aanbod.. groeten hj |
|
|||
|
|||
klopt vorig jaar was de eerste keer toen in de regen nu in de sneeuw
|
|
||||
|
||||
Thnx Ad! Deze wielen leken me in gedachte erg dik staan, dit wordt nu bevestigd!
|
||||
|
||||
Staan mooie exemplaren tussen!
|
|
|||
|
|||
foto's staan op www.vwunderdog.nl
|
|
||||
|
||||
Het 'VW Käfer- und Veteranenwintertreffen' in Herford, Duitsland is altijd een kleine gezellige meeting en swapmeet.
Een oud stationsgebouw wordt gedurende dit weekend voorzien van een winterse display aan aircooled VWs. Ik heb zo'n 100+ foto's geupload op www.AirMighty.com ...enjoy! Met de stand natuurlijk
|
||||
|
||||
Dat spijltje met 2 tinten blauw is echt heel erg mooi.
Wou dat ik een spijltje kon betalen. |