|
||||
|
||||
welke radiateur ?
Hello,
door dit koude weer van de afgelopen tijd draait me motor niet meer. ik dus checken hoe dit kwam, heeft de vorige zweedse eigenaar er water In plaats van koelvloeistof in gegooid gelukkig hebben alle zweedse auto's een stekker aan de motor hangen waarmee je de motor mee kan 'voorverwarmen' dus daar heeft ie 2 dagen aan gezeten. toen het hele zooitje weer is ontdooit is me radiateur kapot gevroren dus nu moet ik een nieuwe hebben, maar welke ? ik zat zelf ff op www.winparts.nl te kijken daar stonden er een hele boel de link naar winparts welke moet ik nemen of heeft iemand anders een beter bedrijf/winkel/onderdelenzaak waar ik een nieuwe radiateur kan kopen het gaat om een Golf 1 GTI 1983 Motorcode JJ foteau alvast bedankt iedereen ! Greetz Michael
|
||||
|
||||
Volgens masterbase heb je een radiateur nodig van 525x320mm en 34mm dik.
|
|
||||
|
||||
Als je blok maar niet kapot gevroren is met dat water dan ben je verder van huis.
|
|||
|
|||
Quote:
Zitten ronde schotels in[vriesproppen] Kachelradiateur kan ook nog kapot zijn De maten die vaak gegeven zijn zijn de maten van het koelblok[het aluminium deel] Als je dat van de oude opmeet en de aansluitingen komen overeen,die moet je dan hebben |
|
||||
|
||||
iemand ?? waar ik hem kan halen
|
|||
|
|||
0043677 0043678 0042851 zijn de drie nummers die volgens winparts moeten passen kun je even de maten van vergelijken met de radiateur die in je auto zit en dan de goede bestellen of als je een kenteken hebt dat invoeren en kijken wat ze dan opgeven.
|
|
||||
|
||||
Het is een import dus via kenteken kan het niet. Oude eruit, opmeten, nieuwe halen bij een willekeurige onderdelenboer, zoals hier al eerder gezegd. Het leven kan zo makkelijk zijn
|