|
||||
|
||||
US Bumpers - Golf 3
Doordat ik voor mijn eigen een setje us bumpers aan het zoeken was heb ik plots twee setjes...
Gegokt op meerdere paarden en ook meerdere keer gewonnen
Audi S3 sportback, 310pk Past Cars: - Audi S3 sportback, 300pk, full black - Golf IV GTI TDI Exclusive - Powered by VVT [237 pk & 469 nm] - Golf 3 M-TDI Last edited by Tjaap : 19-01-2010 at 20:10. |
|
||||
|
||||
Zijn ze allemaal gespoten of zit er ook een bumper met structuur op de bovenzijde bij ? Ik heb zelf geen interesse maar weet nog wel iemand die een achterbumper zoekt met structuur.
|
|
||||
|
||||
US versies bestaan niet met structuur... (we hebben het over een mk3 neem ik aan?
|
||||
|
||||
Quote:
Er zijn US bumpers met structuur, alleen zijn dit de canadese versie dus ook gemaakt in canada en heel zeldzaam
|
||||
|
||||
canadese VW fabriek??? dat moet ik eerst zien voordat ik dat geloof..
Ze zijn nu in overleg om er een te gaan bouwen en die zou dan in 2014 af zijn.
|
|||
|
|||
Quote:
Golf 2 bumpers worden daar bv ook gemaakt . . . je weet waar Marc vorige keer de rammelaar heeft afgegeven, je kan "live" checken dus |
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt toch echt, en iid de MK2 bumpers zijn ook made in Canada. En bumpers worden meestal niet bij de fabriek zelf gemaakt, meestal komen die van een andere leverancier Hier is een foto van een US bumper met structuur:
|
||||
|
||||
Dat zeg ik !
|
|
||||
|
||||
weer wat geleerd.. 1993 en 94 only lees ik nu...
|
||||
|
||||
Op deze bumpers zit niet de structuur die wij kennen,ze zijn gewoon kaal zwart kunstof.
Kijk maar op de foto van de achterbumper,de bovenkant glimt. |
|
||||
|
||||
Op deze pics is het goed te zien,dit is een hele vroege us vento.
|
|
||||
|
||||
Dat lijkt wel van dat spul dat op de zachte dashboards zit...