|
|||
|
|||
wat te doen met roest (foto's)
ik probeer mijn golfje in nette staat terug te brengen en ik stoor me nu aan de groter worden roestplek op mijn deur.
wat zijn de betaalbare opties ? deur opknappen spuiten + uitgespoten worden koste me 500+ daar heb ik geen zin in. foto's |
|
|||
|
|||
deur in goede kleur zoeken...
|
||||
|
||||
Inderdaad een deur in de goede kleur zoeken!
Misschien even een gezocht topic openen?
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Ja, of een deur kopen of een stukje plaat er in lassen daarna met een spuitbusje bijwerken. Een hoop meer werk, maar wel goedkoop
|
||||
|
||||
Dit lijkt me niet een moeilijke kleur om uit de losse hand te spuiten hoor.
Effe een stukje polijsten daarna met de hele auto naar een goede verfzaak rijden en de kleur na laten maken op basis van dat gepolijste stukje en natuurlijk de juiste kleurcode. Ander deurtje regelen en die lekker spuiten. Klaar en tot de tijd dat je klaar bent natuurlijk wat antiroest er op... Ben er zelf nog niet uit welke antiroest het beste is |
|
||||
|
||||
Als je een andere deur regelt en die laat spuiten kun je net zo goed deze in orde maken en laten spuiten.
Dan kun je beter een deur in kleur zoeken.
|
||||
|
||||
Quote:
Nee want de roest komt van binnenuit en dat haal je niet zomaar weg. Deurtjes zat en als je goed zoekt heb je vast wel een goed deurtje voor een paar tientjes en met een beetje geluk nog minder dan dat. |
|
||||
|
||||
volgens mij heb je geen ongebruikelijke VW kleur dus gewoon ff goed zoeken op sloop en marktplaats
|
|
|||
|
|||
ik heb al een deur gevonden.
1 deur in kleur en strak voor 60 en beide voor 95 (rechts kan wel maar helemaal strak is beter natuurlijk) is dit duur ? |
|
||||
|
||||
Als de juiste deur in kleur en strak is bied je toch 50 voor die ene deur en laat je die slechte deur liggen.
Wel een beetje handelen he ! |
|
|||
|
|||
Quote:
mijn rechterdeur is ook niet 100% goed en als zijn 2 deuren helemaal strak zijn zoals hij zegt en op de foto's te zien is heb ik dus 2 STRAKKE deuren voor 95 euro. |
|
||||
|
||||
Quote:
Gewoon kopen toch als ze netjes zijn ! ik zou 70 euro bieden... je moet altijd wel goed onderhandelen he |
|
||||
|
||||
95 Euro is in ieder geval ook al niet te duur als je het mij vraagt, maar inderdaad altijd onder de vraagprijs bieden. Het is niet zo dat er enorm veel vraag is naar die deuren, dus de kans van slagen is vrij groot.