|
||||
|
||||
kleine vragen topic ?
hoi , bij deze is me het opgevallen ( bij mezelf vooral ) ik stel veel vragen waar 1 simpel andwoordje voldoende is
maar dan moet ik wel telkens een nieuw topic openen nu weet ik van men scooter verleden op scooter sites hadden ze een kleine vragen topic dit kan miss handig zijn om het forum zo niet te vervuilen ? is miss al eens voorgesteld , maar was aar een simpel gedacht van me
|
||||
|
||||
Heb ik ook al eens voorgesteld. Mij werd toen verteld dat dan het idee van een forum vervaagd... Maar goed wie weet
|
||||
|
||||
bij alle vragen is 1 antwoord voldoende toch,gaat er alleen om dat het goede antwoord word gegeven
dan zou je dus het halve forum kunnen deleten en alleen de projectpagina's laten staan....denk niet dat het gaat werken.
|
||||
|
||||
yup, dat is ook onze gedachte, geen vraag is te klein..
de zoekfunctie gaat ook echt niet werken met zo'n topic |
|
|||
|
|||
Quote:
hoe werk die zoek functie eigelijk sap er niets van zo |
|
||||
|
||||
Op Golfcabrio.com is "het kleine vragen" topic ook niet meer overzichtelijk geworden. Te veel kleine vragen waarvan maar enkele beantwoord worden. En sommige vragen zijn ook interresant voor aan ander. En dat werkt niet met 1 topic.
Gewoon voor elk probleem en vraag een topic openen met de juiste de titel en dan heeft de rest van de lezers van het forum er ook iets aan.