![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wegens het verkopen van mijn auto , komen nu mijn velgen te koop
Het is een net setje zw1 , incl adaptors. Voor 8j en achter 9j, maar volgens mijn meter op mijn werk 9,5. Velgen zijn incl. banden, de achterbanden zijn in prima staat. voor banden dienen met de tijd vervangen te worden. Harten zijn nog niet zo lang geleden op nieuw gespoten ( profesioneel). En de Randen zijn gepolijst. Voorzien van Porsche logo`s, extra setje metalen ventielen erbij en polijst middel voor de randen. Vraagprijs 1150,00 ( of een GOED bod) ![]() Voor meer info of intresse pb maar even of: 06-54954897 Inruil is mogelijk van : een setje meerdelige velgen 14 of 15 inch. Met een zeer lage et waarde of - et. Dit inverband met mijn "nieuwe" auto. ![]() - Rechterdeur golf mk1 in nette staat - GTI gril - Stalen bumpers mk1 - setje astupen voor de achterzijde met schijfen en klauwen. - 3 delige achterspoiler ( GTI) - 2 zwarte kuipstoelen ( liefst van een goed merk) - 2 zwarte of rode 4 punts gordels - vwm shifter ( of ander merk) mag kabel geschakeld zijn of voor een stangen bak. - Snelsluitingen voor de motorkap ( liefst verzonken) - Rolkooi mk1 ( mag beschadigd zijn) - deep dish sportstuur ( rally model) - setje powerflex rubbers voor de mk1 ( wie niet waagt , wie niet wint) - quickrack stuurhuis ( het zelfde als hier boven ) - camberplate`s voorzijde.... Graag alles aanbieden , het liefst met foto. Last edited by Ron mk1 : 20-12-2009 at 10:49. |
|
|||
|
|||
![]() ZEER breed setje at s classic, of een ander niet meer delig setje is ook goed.
|
|
||||
|
||||
![]() je hebt pb
|
|
|||
|
|||
![]() Niemand een kerst bonus gehad?
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hey Ron Doen Mij Eens Een Kerst Bonus Hahaahh
|
|
|||
|
|||
![]() Was het maar waar he?
Agh, ik kan ook krediet bank spelen hoor..... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wat onderdelen toegevoegd die je kan inruilen op de velgen...
![]() |
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
|||
|
|||
![]() Ik heb een ander setje velgen op het oog, en heb nu gewoon even niet al het geld ( ervoor over).
Dus wie deze week dit setje koopt......Mag het voor 850 euro meenemen. Daarna word het weer de normale prijs, want die jongen wil ze niet langer vast houden voor me. |
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
|||
|
|||
![]() Slotje, verkocht
|