|
||||
|
||||
Stoelverwarming standaard op golf 3 recaro's ?
Ik heb dus deze recaro's
Nu vraag ik me af of deze standaard met stoelverwarming zijn geleverd of dat dit een opties was ? Ik zie nl nergens een stekker lopen onder de stoel ? BVD Marco |
|
||||
|
||||
volgens mij een optie...
Maakte VW in die tijd -ook al geen- gebruik van zogenaamde optiepaketten? Winterpaket, zicht- en comfortpaket etc.?
|
||||
|
||||
Hmmm jammer ,moet ik toch nog effe verder zoeken naar een setje matjes.
Mijn oude stoelen hadden wel stoelverwarming nl.dus er ligt al een kabelboomtje onder de stoel naar de bedieningsschakelaar in het dashboard. |
|
||||
|
||||
Lukt omzetten niet?
|
||||
|
||||
Quote:
Als ik ze nog had wel maar ik heb mijn complete creme leer verkocht in september dit jaar. Vond het toen wel zo eerlijk om de matjes er niet uit te halen. |
|
||||
|
||||
Nee ok dat is zo,ik dacht je hebt ze nog liggen.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb ze gevonden |
|
||||
|
||||
Quote:
let wel op er zit verschil in de matjes tussen leer en stof volgens mij die van leer worden minder warm
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt voor het meedenken. Die van mij komen uit lederen stoelen en op de recaro's komt weer leer dus no problemo |