|
||||
|
||||
Wat Voor Stoelen Passen In Type 1
Kan iemand vertellen of type 2 of 3 stoelen zo in een type 1 passen of moeten deze aangepast worden of passen bv stoelen van seat cordoba oid ook in een type 1
|
|
|||
|
|||
ik heb zelf er scirocco stoelen in, en die passen prima.
ik denk dat je stoelen golf 3 moet aanpassen |
|
||||
|
||||
corraddo past golf 2 ook(alleen het verstel hendel werkt niet moet je ook aanpassen dan kan je je stoel verplaatsen) golf 3 moet je inderdaad aanpassen
|
|
||||
|
||||
dus als ik het goed begrijp passen de stoelen van golf 2 kwa breette van de geleiders er zo in
|
|
||||
|
||||
Klopt een golf 2 stoel past er 1 op 1 in. Alleen zoals hierboven staat beschreven dient de verstelling om de stoel naar voor of achter te verstellen verplaatst te worden. Dit is heel goed zelf te doen. Dit kun je zelfs doen zonder laswerk.
|
|
||||
|
||||
super jonges bedankt kan ik nu rustig zoeken naar een paar leuke stoeltjes voor mijn caddy 1
|
|
|||
|
|||
En achterbank ?
Past dat ook ? |
|
|||
|
|||
dus de zetels van een jetta 1 kan ik zo wisselen tegen golf 1 ???
gtz
|
||||
|
||||
Die zijn identiek
|
|
|||
|
|||
hou er alleen rekening mee dat als je stoelen van een 5 deurs auto in een 3 deurs auto zet,dat je wel erg lastig achterin komt.
groeten,martijn
|
||||
|
||||
Ik neem aan voor de Caddy?
|
||||
|
||||
Quote:
jap |
|
||||
|
||||
Achterbank van golf 2 past wel maar bevestigingspunten moet je zelf maken
|
|
||||
|
||||
Quote:
En ook daar is een oplossing voor, er zitten 2 haakjes aan de onderkant van de rugleuning die zorgen ervoor dat de stoelen naar voren kunnen klappen. Je hoeft deze alleen maar met elkaar te verbinden en aan 1 kant naar boven te geleiden, een "x" in de zijkant de snijden en een hendel en afdekkapje erin klikken en je bent klaar. |
|
||||
|
||||
Vreselijk irritant dat er twee vraagstellingen door dit topic lopen.
Topic starter heeft geen achterbank nodig. En neerklaapbare stoelen kunnen handig zijn voor de topicstarter.