|
||||
|
||||
6N 1.8T met airride op MP
|
|||
|
|||
1.8T met 55kw
gr. Martijn
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Is dat niet de polo die aantal jaren geleden in de automaxx stond, en de 1e plaats had in de automaxx top 40?
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Quote:
Hmm, dat verklaart een hoop. |
|
||||
|
||||
holy porsche!@
|
|
||||
|
||||
Prijs is opzich wel netjes, teminste wat is een "klein beetje werk"
|
||||
|
||||
veel tijd en geld zit er wel in maar wat mij betreft een beetje te "poloyester"
|
|
||||
|
||||
is volgens mij een vriend van RobG60. Toen ik daar 2 jaar geleden een motorblok vandaan gehaald heb was er een maat van hem bezig met een bordeauxrode 6N en een 1.8 20VT motor. Dat was ook ergens in de buurt van Ossendrecht.
|
||||
|
||||
Quote:
Mijn idee, maar misschien is iemand er wel mee gered....(?)
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt!
|
||||
|
||||
Quote:
dat is waar er zijn ook mensen die er wel van houden en ik denk dat het voor de persoon die er naar zoekt niet te duur is om deze auto aan te schaffen |
|
||||
|
||||
zo`n beroerde polo vind ik het nog niet eens...ziet er zo best leuk uit
|
||||
|
||||
Eens een keer een ombouw met een normale prijs, zit nog iedereen te zeuren
Geef toe, dat hij er niet uit ziet, maar toch.
|
||||
|
||||
Mensen zullen altijd blijven zeuren als het om auto's gaat.
Interieur komt me wel bekend voor,zat ooit in een polo uit belgie,een zilvere. Zat daarna in een rode polo uit nederland,en als ik nog verder in mijn brein ga spitten is het gemaakt bij Allstof |
|
|||
|
|||
deze kerel stond een aantal jaar geleden naast ons op vag-fest, toen reed ie zn polybumper er nog af omdat ie probeerde de berg op tijden en achter een graspol bleef hangen (toen nog geen airride). nu stond deze wagen pas geleden bij een tuning beun bij mij om de hoek en ik heb er nog ff bij staan kijken, hij staat niet helemaal perfect in de lak geloof ik (steenslag e.d.)
|
|
|||
|
|||
Niet mijn ding qua styling maar totaal geen gekke prijs volgens mij
|
|
||||
|
||||
interieur komt inderdaad uit de grijze belgische polo daar heb ik het met hem uitgehaald en dit is nog steeds dezelfde rode polo waar in nederland in gegaan is
auto is al 9 jaar in zijn bezit auto mag een spuitbeurt gebruiken inderdaad om hem terug show waardig te maken maar auto rijd al in deze opstelling op de motor na vanaf 2004 rond dus opzich niet gek dat ie gespoten moet worden |