|
|||
|
|||
Nieuwe 18" RS4 reps 5x112 ruilen
Ik heb een nieuw setje RS4 (oud type) replica's, goede duitse kwaliteit.
Maten 8x18 ET35, dubbel steek 5x100 en 5x112. Compleet met kapjes, bouten en banden. Banden 225-40-18 merk Kinforest (huismerk band uit de usa, schijnt best een goed bandje te zijn) Deze set is vorige week NIEUW onder mijn Passat gegaan en is pas 35 km mee gereden (is wel te zien aan de banden en wielen). Aankoop factuur van 775 euro aanwezig van Wheelpoint in Uden (NL) Wielen zijn na aankoop in een speciale velgenverzegeling gezet a 25 euro per stuk. Ik heb de wielen in een opwelling gekocht maar wil toch liever 17" dus ik zou graag ruilen tegen een nette set 17"wielen met banden. Bijvoorbeeld Porsche cup1 op cup3 replica's (mille miglia), BBS RX, of iets leuks van Mercedes of Audi ofzo... PRIJS voor de wielen 625 euro, maar zoals gezegd voorkeur voor een goede ruil omdat ik anders niet kan rollen Last edited by tiefflieger : 11-07-2011 at 18:20. |
|
|||
|
|||
Upje, nu de auto verlaagd is komen de wielen wat beter tot hun recht dus tevens nieuwe foto :
|
|
|||
|
|||
Inmiddels is er ongeveer 100-120 km met het setje gereden.
Ik sta open voor een redelijk bod zonder inruil of uiteraard ook voor een leuke ruil in 17 of evt 18 of 19" met een ET van 40-50. Last edited by tiefflieger : 11-07-2011 at 18:25. |
|
|||
|
|||
sorry voor de off-topic Jan, maar dikke bak kerel. Zo zie je maar weer je kunt niet zonder VW! Aangezien je geen VW meer wilde!
|
|||
|
|||
thnx Salih, heb het nu hetzelfde gedaan als jij, is een daily voor de vrouw en die is niet zo snel op spullen uitgekeken als ik
Maarre ontopic mag slotje op ze zijn verkocht. |