![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Ik rijd momenteel als ik niet op de fiets zit iets MKIII achtigs. Dat de MKIII (nog meer dan een MKII
![]() In mijn vorige Jetta had ik als voorste motorsteun een blok aluminium van Eiptuning. Deze beviel uitstekend. Nu heb ik in mijn huidige voeruig een motorblok wat wel aan elastiekjes lijkt te hangen. Ik zit nu te twijfelen tussen een voorste motorsteun van de volgende merken: VF Engineering/Vibra Technics/Claus von Essen De steunen van de laatste zien er niet zo Hi-Tech uit maar het gaat mij erom dat het goed werkt en fijn rijd. Voor een 4 cillinder adviseren ze een versterkte steun van een VR6 (die standaard al sterker is die van een 4 cyil.). Ze leveren deze compleet voor 50 Euro. Is niet duur vergeleken met de andere twee merken. Maar als het niks is heb ik er ook weinig aan. Maar is er hier iemand die ervaring heeft met een of meerdere merken?
__________________
WWW.MIVW.NL |
#2
|
||||
|
||||
![]() Ik rij met steunen van Claus, prima spul
![]()
__________________
Turbolag: the number of seconds that the driver of the car next to you thinks he can win. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Gewoon uit eigen interesse, wat merk je dan vooral als verschil???
Ik snap dat je motor minder kantelt, of beweegt in de rubbers, maar merk je dit dan goed?? Trillingen worden zeker wel meer doorgegeven aan de carroserie?
__________________
Mijn project, '77 audi 50 Quote:
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Goeie vraag Berzerker...zou jammer zijn als je de motersteunen monteerd om de haverklap boutjes uit je carrocerie flikkeren, of je vriendin ineenkeer heel handtastelijk word als je meer gas geeft.
|
#5
|
||||
|
||||
![]() @ pedaalemmer: dat laatste zie ik niet zo als een groot probleem als ik er naast zit:P
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het eerste heb ik sowieso omdat ik vaak te lam ben om iets fatsoenlijk aan te draaien.. ![]()
__________________
Mijn project, '77 audi 50 Quote:
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Dat vibreren valt erg mee. Zoals ik in mijn begin post al zei: In mijn vorige Jetta had ik als voorste motorsteun een blok aluminium van Eiptuning. Deze beviel uitstekend.
Pas als je een hele stugge achterste motorsteun neemt begint je kunstgebit mee te rammelen ![]() Bij een Golf/Jetta 2 is de voorste balk waar de motorsteun op gemonteerd zit in ook in rubbers opgehangen. Dat heb ik bij een Golf/Jetta 3 nog niet bekeken. Ik denk echter dat ik deze keer met Claus in zee ga qua motorsteunen ![]()
__________________
WWW.MIVW.NL |
#8
|
||||
|
||||
![]() blok ligt een stuk steviger ja, is bij mij nogal handig ivm de intercooler buizen.
Ik heb ook de rubbers van het voorste subframe vervangen door spul van Claus, zelf busjes gedraait die er in pasten, voortrein werd daardoor een stuk stugger. Wat voor blok ligt er eingenlijk in je golf?
__________________
Turbolag: the number of seconds that the driver of the car next to you thinks he can win. |
#9
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ook motorsteunen voor de Derby vanbij Claus Von Essen, origineel model maar versterkt rubber, heel tevreden van!
|
#10
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ook dat blok van voren, en vind dat hij idd iets stabieler is geworden.
Nu wil ik de achterste ook voor pu steunen van Claus wisselen maar bang dat in combinatie met het stalen blok het heel erg gaat trillen? Maar dit valt dus reuze mee?
__________________
- VW Golf II '89 ex 16v > 20vt k04 - Audi A3 8p '04 1.9 TDI - Seat Arosa S '03 1.4 - VW Caddy 3k '10 1.9 TDI http://www.krasendeukservice.nl |
#11
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb een 2.0 in mijn Jetta 3 ![]()
__________________
WWW.MIVW.NL |
#12
|
||||
|
||||
![]() Door die achterste hardere steun heb ik wel wat waziger beeld in de binnenspiegel. De auto trilt niet irritant verder. Denk dat de steun ook nog wel iets soepeler zal worden.
__________________
WWW.MIVW.NL |