![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo iedereen,
Ik ben Nick Mattheus, ik ben 21 jaar oud. Ik woon in België en ben al eigenaar van 2 wagens, maar wil toch nog altijd een Golfke 2 er bij hebben... ![]() Een Golfke heeft toch nog altijd z'n charmes. Nu ga ik dit weekend een Golfke halen met een klein beetje werk. Dit is het Golfke, ![]() Dit is mijn 1ste wagen, een Megane cabrio 1.6 16V, ![]() Dit is mijn 2de wagen (firmawagen), een Toyota Landcruiser D4D 3.0 (Clio V6 is een speeltje van mijn broer ![]() ![]() Zo, nu weten jullie ook iets van mij. Reacties zijn altijd welkom. ![]() Last edited by Nick Mattheus : 03-12-2009 at 18:37. |
|
||||
|
||||
![]() nette megane.. welkom.
|
||||
|
||||
![]() Welkom!
Heb je met die Megane niet ook op TB gezeten?
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier op het forum!! Mooie Megane by the way
|
|||
|
|||
![]() Thanx allemaal...
![]() Quote:
Echt op TB heb ik nooit gezeten, wel ken ik Greyfox aka Yve5 persoonlijk redelijk goed en heeft hij al eens een fotoshoot gedaan van de Megane. Heeft ook in het TB magazine gestaan, misschien daarvan dat je hem herkent. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Denk dat 't daarvan is inderdaad.
Ik zat vooral op 't forum destijds toen er nog een PT-gedeelte zat. Greyfox was geloof ik een van de mods daar, niet?
|
|||
|
|||
![]() Ben nu officieel de trotse eigenaar van de Golf
![]() Binnekort vakantie en tijd zat om de Golf eens open te leggen... ![]() Quote:
Idd, Greyfox (die nu dus beter bekend staat als Yve5) was een van de mods daar. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb nog een vraagje...
Telkens als ik een klein vraagje heb waar dat ik die het beste stel? Is het zo dat voor elk klein, bijna nutteloos, vraagje je een nieuw topic moet starten? |
|
||||
|
||||
![]() Krij je wel het snelste andwoord ja.
|
|
|||
|
|||
![]() Zo, hier een keer een update, na een hele lange tijd...
Nu heb ik onderdelen genoeg gevonden in één keer! ![]() Hierbij een "halve" golf gaan bijhalen met net dezelfde motor om de rode aan de praat te krijgen. (Achterkant van de blauwe kan misschien nog gaan dienen voor een aanhangwagentje van te maken, maar dit weet ik nog niet zeker.) Foto's zeggen meer als genoeg! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dikke Golf Cabrio!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Vette Clio V6
![]()
|
|||
|
|||
![]() Je die Clio is ook mijn favoriet...
![]() Heeft nu een ander kleurtje en is wat bijgewerkt... ![]() ![]() Goed nieuws: de rode Golf rijdt! ![]() Na het vervangen van de ECU hoorde ik de brandstofpomp werken en starte vlot. ![]() Nu nog wat onderhoudjes op uitvoeren en de Golf is gereed voor op de weg. Schroefset ga ik straks voor kijken. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
eik u krel rijd nog rapper as mijne :o allee mijne rijd ook mr nog ni legaal genoeg ![]() en vr u gante ..srry dak nx meer late wete had ,, vndaag serieuze onverwachte kost gekrege srry ieep
|
|||
|
|||
![]() Schroefsetje ben ik juist gaan ophalen. Heb hierbij gekozen voor een Vmax aangezien een maat van mij er nog eentje liggen had en deze voor een schappelijke prijs heb kunnen kopen.
![]() Zakken met die handel dan maar... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig, welkom hier nog
![]()