|
||||
|
||||
iemand?
heeft iemand nog tips ik heb het stuurhuis gemonteerd en de stuurkolom ook wanneer ik deze met elkaar verbind {in de moterruimte} raakt de draai kopeling {binnen} dus in de auto , het schutbord ?
|
|
||||
|
||||
Heb je het stuur al gemonteerd?
Waarschijnlijk is de stuurpen iets naar beneden gezakt,waardoor deze tegen het schutbord aankomt. Gr Jan. |
|
||||
|
||||
nee het stuur zelf zit er nog niet op maar kom er net achter dat er een veer zit die aardig los zit kan dit de gezakte stuurpen zijn
|
|
||||
|
||||
[/IMG] |
|
||||
|
||||
ohh dat is wel leuk topic met jezelf maar idd mijn stuurpen was gezakt en stuurslot hield hem tegen om verder omhoog te kunnen dat weer opgelost en idd de veer weer op spanning en kopeling loopt niet meer aan bedankt
|
|
||||
|
||||
TOPPIE
|
|
|||
|
|||
Quote:
Is wel intresant topic Vraag en antwoord van je zelf Gelukkig snel opgelost |
|
|||
|
|||
ik heb ook zo,n probleem
ik wilde het golf 1 dash er weer inzetten er zit nu een golf 2 dash in waar de verwarming niet eens van aangesloten is nu zag ik dat ze het stuurkolom hebben aan gepast maar ik dacht dus voor het dash dus ik alles los geslepen om alles op de orinele plaats te zetten nu kwam ik er achter dat de stuuras tever naar recht zit of tewel de as wat van de stuurhuis afkomt telang is maar ik weet niet of het verschil in het stuurhuis kan zitten dan bedoel ik met of zonder stuurbekeachteging |
|
|||
|
|||
De as met de kruiskoppeling is bij een stuurhuis met bekrachteging ongeveer 20mm korter
|
|
|||
|
|||
das vaag want bij mij is die telang aan gezien ze het stuurkolom naar links hebben geplaats
|
|
|||
|
|||
hoort dit zo dat gelast golf mk 2 16v bedoel de deze as |
|
|||
|
|||
Jep,die as bedoel ik
Hebben ze er ook niet de stuurkolom en as van een mk2 in gezet? |
|
|||
|
|||
dat is dus wat ik niet weet of het van een 1 of 2 is
maar die as is die ook nog van het stuurhuis los temaken zodat ik er een stuk tussen uit haal weet jij hoeveel ik er dan tussen uit moet halen of is nog wat anders wat past |
|
|||
|
|||
Zoals die nu zit laten zitten
Doorslijpen en het stuk wat je los hebt +-20mm afhalen Het andere stuk monteren op de stuuras Dan een stuk buis eroverheen schuiven Dan het stuk buis hechten en als het eraf is aflassen Dit alles met de stuurkolom op de juiste plaats |
|
|||
|
|||
dus
van de stuur as een stuk afsnijden of een stuk ertussen uit halen tussen de 2 kopelingen |
|
|||
|
|||
Tussen de 2 koppelingen een stuk tussenuit halen
BTW zit je stuurkolom wel helemaal inelkaar Als je de bovenste zwatkunstofbus er niet op hebt zakt de stuuras naar beneden |
|
|||
|
|||
hoe ik gemeten heb zat het allemaal in elkaar met stuur erom
hoe kan ik die koppeling aan de stuurhuis kan los maken |
|
|||
|
|||
Zit net als aan de stuuras een bout met moer
Moet je in de motorruimte zijn tegen het schutbord Rubberhoes oplichten en je ziet hem zitten |
|
|||
|
|||
ok ga ik dat morgen even fixen hoop ik
weet je toevallig ook of de kabelboom van het dash van type 1 en 2 hezelfde zijn |