|
|||
|
|||
Polo 6n startonderbreker
Goeidag,
Ik zit met een vraagje/probleem... Mijn startonderbreker weigerd afentoe.. Ik kan mijn auto dan niet starten hij valt dat direct uit. Kan het aan de chip in de sleutel of de ring bij de contact liggen? En kan ik die beveiliging verwijderen? Groetjes Dirkk |
|
|||
|
|||
ik heb dit probleem ook een hele tijd gehad. Uiteindelijk even langs de VW Garage gereden. Daar hebben ze (kosteloos) de unit van de startonderbreker (onder het stuur) ff losgekoppeld en uitgelezen. Daar kwam niets raars uit. Vervolgens wel even het contact vd steker schoongeblazen en stevig terug aangesloten. Probleem heb ik daarna nooit meer gehad! Dus haal het gewoon eens los zou ik zeggen, wie weet helpt dit ook bij jou.
|
|
|||
|
|||
Oke bedankt voor de tip,
Ik zal het uitproberen en laten weten. Maar het gebeurd soms maar, dan weigerd die 2x en dan start die prima. Of soms moet je wel 20x starten voor die het doet. En ik heb nog een vraag, is die startonderbreker ook te verwijderen? Want ik begreep dat die via de ecu enz werkte. Ik wil een alarm in de Polo bouwen en daar zit een afstand start functie bij, en die zal niet werken met die startbeveiliging denk ik. Ik hoor het wel... Groetjes Dirkk |
|
|||
|
|||
Iemand??
|