|
||||
|
||||
Nieuw leren sportstuur voor opruimprijs!
Nieuw in doos!
Merk: Jamex Diameter: 320mm Winkelprijs: 109 euro Mijn prijs: 40 euro! Compleet met claxondop De sturen passen op MOMO & vrijwel alle andere 6 gaats stuurnaven. Maar meten = weten. De 6 gaten zitten hart op hart 3,5 cm van elkaar. Een stuurnaaf is eventueel ook nieuw te bestellen voor +/- 40 euro. De sturen zijn in Ulft of Amersfoort af te halen. Verzenden is uiteraard ook mogelijk. De verzendkosten binnen Nederland bedragen 6,75 (TNT prijzen). |
|
||||
|
||||
Heb interesse in het stuur.
Je krijgt PM voor opsturen. Erik.
Golf 1 GLS '80 Gerestaureerd Restauratie Golf 1 Cabrio GLS '82 Project Squareback '63 Model N Last edited by ErikvanBilsen : 26-05-2009 at 15:49. |
|
||||
|
||||
Ik heb ook interesse, begrijp ik goed dat je er meerdere hebt?
|
|||
|
|||
Heb ook interesse, maar hoe ziet dat eruit? zo'n claxondop :P
-Golf C Mk1 1.5JB automaat LA5D -> 16v ITB (Project) -Golf Mk1 Cabrio 1.6 GTD (ori GTI) LA7Y (Project) SOLD -Mercedes W124 E320 Turbo Surfblau (Project) -Mercedes W201 2.0D '92 Brilliant Silber AMG/STT Turbokit (Daily) -Mercedes W201 2.3-16V '85 |
|
||||
|
||||
Sorry interesse vervalt
Meende dat mijn stuurnaf ook 6 gaten had maar heeft er 5 Erik.
|
||||
|
||||
Quote:
Heb er een stuk of drie. Heb eventueel ook nog een zelfde stuur in 300mm. Quote:
Heb nu geen foto bij de hand. Maar die is rond, met de tekst 'Jamex Motorsport' op een carbonlook achtergrond. Last edited by Skeez : 27-05-2009 at 12:50. |
|
||||
|
||||
Die van 300 mm wil ik dan wel!
|
||||
|
||||
Quote:
Prima. Ik stuur je even een PM. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat wordt dan waarschijnlijk morgen?
|
||||
|
||||
Alle PM's afgehandeld, bijna alle sturen verkocht.
|
|
||||
|
||||
Alle sturen zijn verkocht!
|