|
||||
|
||||
Vloerbedekking andere kleuren hoe doen ze het
Hoe doen die duitsers en engelsen het met de vloerbedekking om in een andere kleur?
Je ziet het vaak maar nooit hoe ze het doen. En dan bedoel ik niet de genaaide delen in elkaar maar gewoon net als orgineel 2 delen. Is er ergens een how to of weet iemand hoe?
|
||||
|
||||
Niemand dus die een idee heeft :S
|
||||
|
||||
Verven bij een bekleder of zelf verven.
Sommige laten een mat compleet namaken in een andere kleur. Orgineel van VW zijn er voor de golf 2 al zat vloerbekleddingen in een andere kleur. |
|
||||
|
||||
ik ken blauw/ grijs/ beige en zwart.. als je wilt gaan verven zou ik een grijze pakken.
maar ik zou ook eens op ebay kijken. Voor golf 1 is alles al nieuw te krijgen in elke kleur die je wilt.
|
||||
|
||||
Ja maar beige is nergens te vinden van corrado bv nergens.
En verven ja ok maar zwart is niet te verven naar creme das net he lullige. En als je die duitsers en engelsen ziet dan hebben ze verschillinde tinten niet orgineel daarom ben ik ook zo benieuwd.
|
||||
|
||||
Op de SEMA stond een bedrijf die vloerbedekking kon maken in iedere kleur.
Hij deed alleen in Amerikanen maar als de afname genoeg was kon hij het ook voor vw maken,golf 1 had hij toen al in het programma,ben de naam effe kwijt. |
|
||||
|
||||
voor degene die zelf niet handig zijn met een naaimachine:
http://www.autotapijt.nl/pages/prod.../volkswagen.php (via google gevonden, verder geen ervaring mee)
|
||||
|
||||
Hey Gerard,
Kijk is even op http://www.justmatz.co.uk/ ik meen in de PVW ooit eens gelezen te hebben dat ze niet alleen matten op maat maken maar ook tapijt voor golf 1 en 2 Groet, Marco Last edited by classic-edition : 21-12-2009 at 13:41. |
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt! Kan ik me ook zo herinneren.
|
||||
|
||||
Last edited by MauSeR35 : 22-12-2009 at 11:59. Reason: oeps lettertje vergeten |
|
||||
|
||||
Ja die ken ik maar hebben maar een paar kleuren.
|
||||
|
||||
Maken die niks op bestelling dan? zal wel duurder zijn maar ja...
|
||||
|
||||
Nee doen ze niet heb het op Ed38 gevraagd
|
||||
|
||||
ooit eens gezien bij wheeler-dealer. spuiten met een spuitbus.
je houd een stuk karton op 45 graden t.o.v het tapijt, en spuit dan met een knikkerbusje op het karton. de nevel die naast het karton komt kleurt dan je tapijt. dit herhaalden ze een paar keer. werkt ook voor hoedenplanken. |
|
||||
|
||||
Wheeler dealers tire kicking hood sitting key throwing Mike Brewer nee danke
|
|||
|
|||
Vanmorgen even gevraagd voor je . . . de meeste kleuren komen op rol, middels
een stoomapparaat kunnen ze de meeste vormen erin "drukken" . . . ik zat in de hoek van een stoffeerder voor klassiekers, wellicht is er 1 in de buurt aan wie je het zou kunnen vragen ?! |
|
||||
|
||||
Kijk das mooi daar heb ik wat aan.
Dat is ook al wat ik dacht want als je op tv ziet die amerikanen dan zie je ze altijd bezig mert stoomapparaten met vloerbedekking. Thnx man.
|
||||
|
||||
In de Performance van Januari staat dat www.newtoncommercial.co.uk de volgende kleuren leverd voor golf 2 : Black,Grey,Biscuit,Green or Red.
Biscuit is een creme kleur ,de foto's ervan staan in het artikel waarin ze een golf 2 deden. Last edited by classic-edition : 24-12-2009 at 14:17. |
|
||||
|
||||
Ja de biscuit kleur heb ik en real gezien is een hele mooie kleur en kwaliteit maar past niet bij de mijne het gaat meer naar bruin.
|
||||
|
||||
Quote:
Ja dan weet ik het ook even niet meer. Kon Just Matz je ook niet helpen ? |