|
|||
|
|||
Pakking dood?
Hallo luitjes,rij een tweetje uit 91 waar door de korte en dus niet warm te krijgen stukjes sludge in het kleppendeksel ontstond volgens buurman.Nu slaat ie af bij opengaan van de thermostaat en bij lopende motor vuldop eraf geeft een pufpuf geluid te horen.Ook overdruk in het expansietankje maar geen koelwaterverlies.Sleutel niet onverdienstelijk aan mijn en buurmans Kawa´s maar zijn luchtgekoeld!Toch maar een kever kopen??Hebben de knappe koppen op dit forum een idee?
|
|
||||
|
||||
Zolang je geen koelwater verliest zou ik gewoon doorrijden. Tenzij je er niet in rijdt omdat ie steeds afslaat maar dan blijft het meeste water er inderdaad wel in.
Doet de kachel het wel en geeft hij witte rook ? (koppakking?) Witte rook? Puf-puf-geluiden? Dit kon weleens een bijzondere kerst worden
|
|||
|
|||
Rij nog steeds maar dat zijn 5 minutenstukjes.Geen witte rook dus een normale kerst.Het pufgeluid lijkt ook op onder cq overdruk.Word alleen zo´n eind lopen met m´n ladder als ie me onderweg laat staan.
|
|
||||
|
||||
puf-puf? dan zou je aan compressie slagen denken door de pakking heen.