|
||||
|
||||
Volksworld magazine, hoe krijgen jullie hem nog in huis?
Vanwege aanhoudende leveringsproblemen stop Paruzzi met het distub.....uh.... distibu... uh...verspreiden van de Volksworld.
Wat nu? Heeft iemand ervaringen met directe abo's? Ik begreep dat de uitgever erg lastig was en z'n afspraken slecht nakomt maar ik wil hem niet missen! Last edited by Chrispy : 21-11-2004 at 13:23. |
|
|||
|
|||
Ik heb de Volksworld nu niet meer,maar toen ik hem had (jaartje ot 2 á 3 geleden),
had ik hem rechtstreeks,en nooit enig leveringsprobleem gehad !! Nu met de Hot VW's (das een absolute afrader !!) heb ik meer problemen gehad , maar gelukkig is dat abo nu afgelopen |
|
||||
|
||||
had altijd direct een abo. werkte wel redelijk
ben toen op paruzzi over gegaan, kreeg ik van de zomer ineens niks meer. na wat heen en weer gemail heb ik alle nummers uiteindelijk nog wel gekregen, maar wel veel later. hot vws heb ik ook, het blad zelf is niet zo geweldig, maar een abo scheelt bij hun wel erg tov de kosten als je hem los zou kopen. ultra vw is redelijk nieuw, maar wel erg goed. die koopik af en toe los, maar ik denk dat ik als mijn hotvws abo afgelopen is op ultra vw over ga.
|
||||
|
||||
I have abonament on VolksWorld, Ultra VW and VW Trends...
Once that you pay for the abonament it is going to take some time, one to two months and you will get your first number. After that everything is ok. Volksworld and ultra vw are comming from uk, so they are always on time, sometimes even one month in advanced.... VW Trends is disaster, they come evry now and then. Somtimes I don't get anything for 2-3 months and at the end I get one package with all nummbers... I hope this helps..
|
||||
|
||||
Pim, VolksWorld doet niemand hier meer, of wel?
|
|
||||
|
||||
paruzzi deed tot voor kort in abo's
in de boekhandel liggen ze inderdaad niet meer
|
|||
|
|||
Quote:
De boekanier in de Theresiastraat had hem tot voor kort nog in het schap liggen, maar sinds een klein half jaartje is hij ook daar verdwenen |
|
||||
|
||||
Quote:
Theresiastraat zei u??? Den haag??? |
|
||||
|
||||
naar ik van ivan begreep zijn ze vorig jaar in europa uit de distributie gegaan.
kan best zijn dat een enkele boekhandel hem nog in de schappen heeft, maar die besteld hem dan zelf bij hun uitgever. een aantal van die vw toko's hebben meestal een stapeltje voor verkoop via de winkel
|
|||
|
|||
Quote:
Jaaa |
|
||||
|
||||
Ultra VW rules
Geen gezeik met advertenties en 2 foto's en een hoop geneuzel over hoe goed het blok wel niet in elkaar zit . Maar tis toch simpel : een iemand besteld er vast 20 per maand en de rest haalt ze daar op .. Kan met alle bladen . En als er 20 tegelijk komen in een verpakking verdwijnt er niet één |
|
||||
|
||||
Gewoon abo nemen krijg je hem iedere maand gewoon in de bus maar wel ongeveer een week later dan in Engeland
|
|
||||
|
||||
En dan gaan klagen als die niet op je deurmat valt ? Meeste bladen uit het buitenland geven dan niet thuis weet ik ...
|
|
||||
|
||||
ik heb ook een abo, is in 5 of 6 jaar tijd maar 2 keer niet goed gegaan
en klagen helpt gewoon.