#1
|
|||
|
|||
Lambda verwarming - GTI '89
Hallo VW-freaks,
ik had een vraag over de lambda verwarming (3-polige stekker). Wanneer hoort hier spanning op te staan (pin 2 & 3)? Ik las namelijk hier op het volksforum dat wanneer het contact ingeschakeld is, er een spanning van 12v hoort op te staan. Bij mij is het namelijk zo dat de lambda verwarming dezelfde stroomvoorziening deelt met de brandstofpomp (AlteZE). Wanneer ik dus de auto op contact zet, hoor ik de brandstofpomp druk opbouwen, en schakelt zich vervolgens na enkele seconden uit (spanning valt weg). Dus daarmee ook de spanning van de lambda verwarming! Klopt dit? Kan iemand dit bevestigen? Met vriendelijke groet Djdewit
__________________
Cars: VW Golf V 2.0 TDI '07 VW Golf II 1.8 GTI 8V '89 Past: VW Golf IV GTI 20VT '99 VW Polo 86c Steilheck 1.0 CL '87 VW Polo 9N 1.9 SDI '04 VW Golf I GL 1.1 '78 Toyota Corolla XLI 1.3 16V '95 Ford Fiesta Flash 1.3 '94 |
#2
|
||||
|
||||
Volgens het schema van een digifant 2 motor is dit idd het geval.
__________________
Groeten van Jeff Golf 1 cabriolet 2.0 8V www.Golfcabrio.com Alles voor de Golfcabrioot! |
#3
|
|||
|
|||
Quote:
Mooi, het is indd een digifant 2 injectie.
__________________
Cars: VW Golf V 2.0 TDI '07 VW Golf II 1.8 GTI 8V '89 Past: VW Golf IV GTI 20VT '99 VW Polo 86c Steilheck 1.0 CL '87 VW Polo 9N 1.9 SDI '04 VW Golf I GL 1.1 '78 Toyota Corolla XLI 1.3 16V '95 Ford Fiesta Flash 1.3 '94 |