![]() |
|
|||
|
|||
![]() als er iemand iets liggen heeft
![]() Liefst in perfecte staat.
|
||||
|
||||
![]() dubbele koplampen heb ik nog wel liggen.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
en in welke staat is ze?
|
|||
|
|||
![]() DIe heb ik ook nog wel liggen, het ouwe type met eventueel de lampen erbij.
Staat is super, maar onderste latje mag een nieuw laklaagje hebben. voor 50euro is ie van jou. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Goede staat. |
|
|||
|
|||
![]() heb nog wel een nieuwe imitatie liggen met rode bies, merk is me even ontschoten
niet gemonteerd geweest, omdat ik saturn verschijners had pasten deze niet, diameter is wel hetzelfde maar de bevestigingsgaten zaten net iets anders. ik hoor het wel ![]() ![]() ![]()
ex Passat 1.9 TDI ex Golf variant TDI ex Golf 1.8 GL LPG ex Jetta 1.6 5 deurs ex Jetta 1.6 Coupé Huidig Golf MKII 1300I 260.000 KM ![]() Last edited by jetta91 : 11-12-2009 at 07:22. |
|
|||
|
|||
![]() Op VWForum werd een hele nette aangeboden voor 3 tientjes...
Wel nieuwe type. Incl. GTI logo ![]() Is dat ik pas voorzien ben........
|
|||
|
|||
![]() heb je link mss?
ruud had die ook nieuw liggen voor 65€.. maar zit met probleempje, nu ben ik aant twijfelen hem op Smalle houden of er dikke Bumpers op?? ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hee, we hebben ook nog effe gemaild over de grill. geen interesse meer,of andere plannen? groeten. ![]()
|
|||
|
|||
![]() aant denken,....
als ik hem op de dunne bumpers hou dan wil ik ook die grill met 2 ipv 4 lampen. als ik nergens geen deftige dunne bumpers en deurlijsten van een GTI vind dan zet ik de G60 randen en ook de grill met 4 met ook de dikke bumpers dus dunne GTI bumpers en lijsten mag ook aangeboden worden ![]()