![]() |
|
|||
|
|||
![]() Vraagje
wegens het bijna niet kunnen vinden van type 1 polo bumpers ik hoorde ergens een gerucht over golf 1 stalen bumpers op een polo 1 wie weet er wat van of wat is er mogelijk of waar haal ik polo 1 bumpers grtjs andy |
|
||||
|
||||
![]() beetje geluk hebben op ebay
![]() Een bekende van mij uit de UK maakt die dingen na net als de bumperhoekjes en onderlippen misschien kan ik je daar mee helpen? Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() en hier de frontsplitters en arches
![]() Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() en hier een voorbeeld van de bumperhoekjes en onderlip op zijn eigen mk1 ![]() |
|
|||
|
|||
![]() thanks voor de info
t zou kunnen maar wil toch wel staal inplaats van poly ik hou m in gedachten
|
||||
|
||||
![]() Er stond trouwens laatst een nieuw setje op marktplaats. Moesten 175euro kosten meen ik.
Ik heb alleen nog lelijke liggen.
|
||||
|
||||
![]() Polo bumpers zijn genoeg te vinden op ebay.de en stukken goedkoper dan golf bumpers. 175 voor het setje op marktplaats is zeker niet duur, enige probleem dat 1 gaten heeft voor rubberen strip en de 1 niet...
|
||||
|
||||
![]() ![]() horen die hoekjes niet andersom te zitten!! dus met schuine kant meelopend naar wielrand.. staan indd regelmatig op ebay. edit, nee dus!! ![]() Last edited by richard-polo : 09-12-2009 at 11:14. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nee
|
||||
|
||||
![]() STAAT er Toch al!!! bril nodig {meer worteltjes eten}
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ahha.. meneer heeft het geedit..
|
||||
|
||||
![]() neej je kijkt weer niet goed.. je was weer eens te snel met reageren
![]() Last edited by richard-polo : 09-12-2009 at 11:14. jouw post!../ 09-12-2009, 11:15 en maar zeggen dat mensen het druk hebben!!! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik weet het dat ze niet duur zijn
voor nieuwe alleen wil graag complete hebben staat maakt niet zo veel uit kan ze wel opknappen die dingen grtjs andy