|
|||
|
|||
esther heeft een polo gekocht !
zoals de titel al aangeeft heeft esther een polo 6n gekocht !
ze is klaar met school (HBO verpleging) en ze heeft werk gevonden in rotterdam. dus wilde ze een echte auto (golf 1 word verkocht) dus zijn we opzoek gegaan ! afgelopen zaterdag wezen kijken en ook maar gekocht ! volkswagen polo juli 1996 donker groen met. 1.6 benzine stuurbekrachtiging 97.*** km elek. speigels + ramen niet ori zonnedak leuk setje 15" lichtmetaal plannen heb ik zat maar esther vind het zo wel prima ! de foto's : gr. Martijn en esther
Audi 100 '81 (2.0D > 2.1 turbo benzine project ) Golf 4 variant (tzt on air ) Skoda Yeti 1.8TSI 4X4 (hoog is het nieuwe laag... ) Last edited by jetta mk1 '82 : 11-11-2008 at 17:07. |
|
||||
|
||||
netjes tijntje, 1.6 lekker motortje
|
|||
|
|||
foto's toegevoegd !!
gr. Martijn
|
||||
|
||||
mooie auto martijn..
ben ook naar zoiets op zoek alleen hoop een mooie diesel tegen te komen! succes ermee |
|
|||
|
|||
afgelopen week de polo van binnen even goed schoongemaakt nu alleen de buitenkant nog een keertje doen !
gr. Martijn @ marcmk1 diesel polo's schijnen goed/zuinig te rijden !
|
|||
|
|||
de embleemloze grill gaat er uit er komt een originele in met chromen logo !
gr. Martijn
|
|||
|
|||
Quote:
Die gaat morgen op de post Trouwens.... erg nette polo en lekker zuinig ja die dieseltjes! Veel plezier dermee. Kris. |
|
|||
|
|||
Quote:
tis een benzine mooie polo !
|
|||
|
|||
Quote:
haha ja ik weet ook niet waarom ik nou diesel zeg.... :P In ieder geval is de grille vandaag op de post gegaan dus die ligt van de week op je deurmat! Kris. |
|
|||
|
|||
esther rijd nu al weer een tijdje met veel plezier in haar polo'tje !
binnenkort ff wegbrengen voor een grote beurt en nieuwe distibutie riem ! gr. martijn @ kris : de ori grill zit er netjes in, bedankt !!
|
|||
|
|||
de polo heeft groot onderhoud gehad !
* distributieriem, spanrol en waterpomp * olie en olie filter * lucht en interieur filter * achter remmen schoon gemaakt * en verder de polo ff helemaal na gelopen dus ze kan er weer een tijdje tegen aan ! gr. Martijn p.s. schroefset duurt nog even ze werkt niet echt mee
|
|||
|
|||
gaat niet helmaal vanzelf met de polo
bij aanschaf zat er een roestplekje bij het achterste wielkast aan de bestuurders kant dus dat hebben we laten spuiten. ga ik afgelopen weekend de polo wassen (is mijn taak ) zit er op de zelfde plek een deuk ? denk dat iemand met inparkeren niet helemaal goed op gelet heeft dus binnekort kan de polo weer terug naar de spuitert ! ben ook opzoek naar een setje 16" velgen voor de polo dus word vervolgd ! gr. Martijn
|
||||
|
||||
Een net polotje ik hoop dat je vriendin er veel veilige kilometers ermee mag rijden.
En wees er zuinig er op! En hou hem lekker orgineel, niet te veel pimpen ermee
|
||||
|
||||
Quote:
Balen, ff naar de uitdeuk dag komen dan? |
|
||||
|
||||
Mooie polo
Plat op zijn bek en dan verbrede 16inch staaltjes eronder Of een brede old-school velg staat ook vaak wel mooi in 14 of 15inch.
|
|||
|
|||
bedankt voor de reactie !
@ arno : ze is ook zuinig op haar polo ! @ evil : uitdeuken zou idd kunnen maar de lak is ook beschadigt dus moet toch gespoten worden @ dasher : mijn idee maar de 'baas' moet er ieder dag mee naar rotterdam dus echt laag gaat hem niet worden ! setje 16 en een paar centimeter zakken is wel maximaal ben ik bang !? gr. Martijn
|
||||
|
||||
Setje steelies in 16 inch laten verbreden. Nette doppen erop van nw model VW niet al te getrokken bandjes en een beetje zakken.
Is netjes en geschikt voor daily.
|
|||
|
|||
het word een setje alu ZONDER getrokken bandjes dit ivm de parkeer kunsten van mijn vriendin !
(al zal ik er voor haar bij zetten dat het echt veel beter gaat dat een paar maanden terug ) gr. Martijn
|
|||
|
|||
nieuw probleem :
er klinkt een soort joelend geluid en denk dat het de versnellingsbak is ? als je gas geeft maakt hij dat geluid en met de koppeling in en als hij niet in de versnelling staat maakt hij het geluid niet ? iemand een idee ? gr. Martijn vergeten te vermelden maar hij doet het in alle versnellingen ! gr. Martijn
Audi 100 '81 (2.0D > 2.1 turbo benzine project ) Golf 4 variant (tzt on air ) Skoda Yeti 1.8TSI 4X4 (hoog is het nieuwe laag... ) Last edited by jetta mk1 '82 : 30-03-2009 at 07:41. |
|
||||
|
||||
Grote kans je druklager van de koppeling zoals ik het nu uit je tekst opmaak