#1
|
|||
|
|||
Mk2 vr6
Wegens omstandigheden ben ik genoodzaakt om mijn auto te verkopen.
Even vooropgesteld, ik zit hier ook niet op te wachten ( geloof mij maar). Het gaat om een mk2 g60 ( origineel ) omgebouwd naar vr6. De auto is nog niet op kenteken gezet , maar dat is tegenwoordig niet zo`n probleem meer. In het ergste geval kan ik hem op kenteken zetten nog. De auto is voorzien van: Stuurbekrachtiging Hoogte verstelbare koplampen ABS De auto kan gekocht worden op 15 inch velgen , of de rh zw1 17 inch velgen. De verkeerd technisch in zeer goede staat, bij de motorwissel is er een nieuwe koppeling in gekomen . De motor is zwart gespoten en voorzien van een openluchtfilter. Uitlaatsysteem is origineel vr6 ( zelfde diameter) en voorzien van katalysator. De motor is netjes ingebouwd en is gewoon net als de mk3 vr6 uittelezen via obd1. Mk3 tellerklok ingebouwd alles werkend als origineel zoals mfa etc. De auto is iets verlaagd en loopt niet aan met de 17 inch rh`s. De auto heeft veel pluspunten en rijd prima, alle boekjes aanwezig van de auto vanaf duitsland. Er zit nu een originele trekhaak op van vw met een gat door de bumper heen. Eventueel heb ik nog een bumper op kleur zodat je de trekhaak kan verwijderen. De minpuntjes aan de auto: Er zit in de bestuurdersdeur 2 kleine deukjes ( vind ik niet storend , maar meld het erbij) deze zijn met uideuken zonder spuiten makkelijk te laten verwijderen. De voorste uitlaat bocht lekt een klein beetje bij de flexibele stukken ( heb er een ander bij). De auto is apk gekeurd tot juli 2010 Hier wat foto`s van de auto: Prijzen die ik kan aanbieden: Zo meenemen , zoals hij er nu bijstaat zonder vr6 op kenteken 3750,00 Zonder rdw keuring, zonder zw1 velgen 3000,00 Voor meer info even pb of 06-54954897 Deze prijzen gelden nu omdat ik er gewoon haast bij heb. Dus ook niet zeuren ofzo, dit is een spot prijs voor zo`n mooie auto. Eventueel wil ik een golf mk1 inruilen, mits het geen duur overtrokken ding is. Wil gerust een basis golfje inruilen zodat ik daar voorlopig mee kan rijden. Last edited by Ron mk1 : 06-12-2009 at 18:33. |
#2
|
||||
|
||||
Wat kosten die velgen los?
__________________
Spijlbus 1964 - Bagged - Porsche brakes - Porsche steeringrack - Supercharged 1600...etc Kreidler SL 1969 Megane CC |
#3
|
|||
|
|||
1250,00
|
#4
|
||||
|
||||
Motorcode? (Nieuw of oud type blok dus)
Inruil snelle diesel mogelijk?
__________________
|
#5
|
|||
|
|||
Oud type blok, en liever geen inruil
|
#6
|
|||
|
|||
Wat is de kilometerstand van de auto en het blok?
__________________
'04 Seat Leon Topsport TDI |
#7
|
|||
|
|||
De auto heeft 175.000 gelopen ( ongeveer) , boekjes aanwezig .
De motor heeft 180.000 gereden, maar heeft al een nieuwe keting en nieuwe koppeling. Geen olie of koelvloeistof verbruik en loopt zeer netjes. Vraag me toch af waarom iedereen altijd zo gefixeerd is op die km standen. Alsof dat zo betrouwbaar is... Werk al 14 jaar in een garage, maar km standen zegt echt niks. Een auto die 60.000 gelopen heeft kan er slechter aan toe zijn dan 160.000 op de teller. Het is maar net hoe iemand er mee om gaat. |
#8
|
|||
|
|||
Dat weet ik maar is toch handig het te weten
__________________
'04 Seat Leon Topsport TDI |
#9
|
||||
|
||||
Heb nu een VR6 golf 3 1996 staan met 230.000 op de klok, rijd en loopt beter dan de meeste VR6'en die ik ken, hoge km-stand in combinatie met een goed lopende motor heb ik liever dan lage km-stand met een blok wat al compleet afgejakkerd is!
Sorry voor de massive offtopic, kan ik eens langskomen bij je om je VR6 te bekijken? Ik woon toch een dorp ernaast....
__________________
|
#10
|
|||
|
|||
Dat mag alijd Fabian, even bellen of een pb sturen.
En ik ben het geheel met je eens, vandaar dat ik dit soort opmerkingen ook niet als offtopic zie. Maar goed, merk het op mijn werk ook wel. Je kan beter tegenwoordig km standen terug zetten, mensen willen vaak in de maling genomen worden. Heb al 2 serieuze diesels gehad , een a3 tdi met ruim 3 ton op de teller. Die reed beter dan de meeste met minder dan 2 ton , maar goed die konden de km stand niet aantonen, ik wel. Hetzelfde met mijn mk4 variant tdi 298.000 op de teller en ging als de brandweer. En ook WEL WEER aantoonbare km stand. Maar goed, punt lijkt mij wel duidelijk nu. |
#11
|
|||
|
|||
Beperkt inruil mogelijk
|
#12
|
|||
|
|||
Volgende maand naar het rdw, op kenteken is hij toch makkelijk te verkopen ben ik bang van.
|
#13
|
|||
|
|||
Niemand intresse in een nette golf?
Had wel verwacht dat er intresse voor zou zijn. Of heeft niemand geld in de maand december? |
#14
|
|||
|
|||
Inruil golf mk1 mogelijk, motor inhoud niet belangrijk.
Enigste vereiste is dat het GEEN 5deurs is. En GEEN zonnendak heeft. Grote of kleine achterlichten maakt niet uit. |
#15
|
||||
|
||||
Sorry, het was me even ontschoten deze.
Je hebt PB!
__________________
|
#16
|
|||
|
|||
Geen probleem, ik hoor het wel.
|
#17
|
|||
|
|||
In het zicht...
|
#18
|
|||
|
|||
Oke mooie auto maar heb je ook foto`s van het blok en het interieur.
En nog een vraagje, is dat open dak electrisch en niet lek Ik hoor het wel mvg grendel |
#19
|
|||
|
|||
Bel me even als je intresse hebt, heb geen foto`s verder van het interieur.
|
#20
|
|||
|
|||
Niemand die zijn golf mk1 wil (in) ruilen ?
|