|
||||
|
||||
Golf GTI Logo achterzijde MK2
Ik twijfel.. Deze is me aangeboden als een MK2 logo.
Maar het logo op de foto is volgens mij toch een MK3 logo.. omdat het GTI echt chrome-ig is en volgens mij heeft die an de mk2 dat niet, is die grijs met een zwarte "rand" Het is een aardige gast die het aanbiedt, maar ik wil wel 100% zeker van mn zaak zijn.. Willen jullie er aub op schieten? Last edited by GTIEditionBlue : 27-05-2009 at 18:10. |
|
||||
|
||||
ziet er uit als een mk2 logo, maakt het wat uit dan als er iets meer chroom op zit?
groetjes |
|
||||
|
||||
Op zich niet, maar het moet er gewoon origineel uitzien. Geen mk3 logo op een mk2.
|
|
||||
|
||||
moet je even vragen of alle pinnetjes die in de carroserie komen er nog aan zitten.
als het past, dan is het origineel! zijn die pinnetjes er af en is ie geplakt: dan zou ik twijfelen |
|
||||
|
||||
Quote:
Ok, thanks voor de bevestiging, ik vroeg me al af of een mk3 logo op de originele pins van een mk2 zou passen |
|
||||
|
||||
Zitten daar wel pinnetjes aan op de achterkant? Is dat niet gewoon gekleefd?
Is trouwens een mk2 logo. Het logo op mijn originele mk2 gti is helemaal blinkend chrome. (staat trouwens duidelijke foto van in mijn topic 'arnaud's 16v' op pagnina3) |
|
|||
|
|||
Model van na 87
|
|
||||
|
||||
wat bedoel je daarmee te zeggen? is geplakt na 87 of is dit logo van na 87?
ik verwacht het laatste |
|
||||
|
||||
logo van na '87. Mijne is van 03/88.
|
|
||||
|
||||
De GOLF GTI embleem van de Golf II zitten met pinnetjes vast.
De GOLF GTI embleem van de Golf III zijn geplakt. Op de achterzijde van het embleem staat een nummer. 191853687N is van de Golf II. |
|
|||
|
|||
Quote:
Voor 87 zijn de letters hoekiger en recht Na 87 is het schuin Oude model |
|
|||
|
|||
weet niet of je er wat aan hebt
maar ff een foto van mijn gti ed blue gemaakt Last edited by mkII90 : 28-05-2009 at 18:57. |
|
||||
|
||||
Quote:
Yep
|
||||
|
||||
Quote:
zekers wel, en dat bedoel ik dus met niet chrome maar grijs.. |
|
|||
|
|||
Quote:
ff een betere geplaatst voor je misschien dat ik er nog wel ergens 1 heb liggen zal wel es kijken van het weekend |
|
||||
|
||||
Logo op mijn mk2 gti 16v uit '88
http://www.volksforum.com/albums/fi...pe_original.jpg Volledig chrome dus.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik weet het, topic is krap 10 jaar oud maar toch. Hierboven is dus een MK3 logo. Ik kom op ebay golf 3 logos tegen die als golf 2 worden aangeboden. Naast het chroom gehalte en de vorm (golf 3 is iets meer gerond) zie je ook het verschil in: Verbinding tussen L en F. Bij MK2 zit de verbinding in het midden. Bij MK3 zit de verbinding onder En dan zit de mk2 met pinnetjes vast en mk3 geplakt..
Golf GTi16v EditionOne '89 Golf 1.6GL '86 - Sold Lupo SdiT '00 - Sold Golf TDIi '97 - Sold Golf GTi8v '90 - Sold Golf GL1.8 '87 - TL Golf CL1.3 '86 - TL Last edited by martinus83 : 01-01-2019 at 19:47. |
|
||||
|
||||
Hahaha dit is inderdaad een heel oud topic. Wel heel helder antwoord, top!