#1
|
|||
|
|||
Groot raadsel?
Hallo
Ik heb een Golf 2 1.3i KAT . Maar zit met een GROOT probleem Stationair loopt hij goed maar als ik gas geef valt hij uit. Hij heeft 2 weken geleden een grote beurt gehad. Vervangen dingen. * oliefilter * olie * bougies * luchtfilter (open) Gewoon het standaard pakket dus. Iemand enig idee hoe ik mijn trouwe vriend kan redden?? |
#2
|
|||
|
|||
misschien je standard luchtfilter er even opzetten en kijken of het nu opgelost is? Kans lijkt mij groot dat het daaraan ligt.
__________________
1984 Golf MkII 5-Drs 1999 Transporter 2.5TDI |
#3
|
||||
|
||||
zal wel te veel lucht krijgen ja...
__________________
Op naar de volgende dub inn! www.vwteamarnhem.com www.arnhemdubinn.nl Jetta GL 1988 verkocht.... |
#4
|
|||
|
|||
Ik heb er 2 weken meegereden met die openluchtfilter en hij liep goed
|
#5
|
||||
|
||||
verdeelkap rotor? bougikabels? benzinefilter het hele pakket maar langslopen dan kom jet het vanzelf tegen
|
#6
|
|||
|
|||
Even controleren op luchtlekken in het hele aanzuiggedeelte. En kijk ook eens of de klep van je luchthoeveelheidsmeter normaal en soepel kan bewegen, en weer netjes terugveert. Of de stekker/bedrading van de LHM is misschien gaar?
|
#7
|
|||
|
|||
Luchtmassameter (nieuw €200,-) werkt perfect en geen lekken.
Kheb tip gekregen van monteur dat het aan tempratuur sensor kan liggen. Kheb standaard luchtfilter er nu op maar er veranderd niets. Last edited by Rey_Mysterio : 05-10-2010 at 19:03. |
#8
|
||||
|
||||
niet toevallig de katalysator dicht zitten?
|
#9
|
|||
|
|||
nope
|
#10
|
||||
|
||||
even accupolen eraf, ecu naar standaardwaarden.
daar mee beginnen (open luchtfilter)
__________________
Octavia Combi 1.6tdi - Daily 'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs. 'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ? |
#11
|
|||
|
|||
Allemaal al gedaan en niets helpt.
Ik denk dat het €50,- incasseren is op de sloop |
#12
|
||||
|
||||
zo snel?
__________________
Octavia Combi 1.6tdi - Daily 'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs. 'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ? |
#13
|
||||
|
||||
re
Quote:
hallo .. de benz pomp die gecontroleerd .. onstekings module etcc slopen is ook zonde toch . vrgr gooigolf |
#14
|
|||
|
|||
Quote:
Als je zo begint... waarom vraag je het dan nog? Wat heb je tot nu toe precies getest en vooral hoe? Je moet gewoon alles systematisch langs lopen, een NZ geeft het echt niet zomaar op. Werkt je vacuumvervroeger op de stroomverdeler nog wel? Carterontluchting al bekeken? Brandstofdruk bekeken? Is er behalve het luchtfilter nog iets niet standaard? |
#15
|
||||
|
||||
Damn dat is gauw opgeven ja
__________________
Built NOT Fucking Bought |
#16
|
|||
|
|||
Voor die 50 euro wil ik hem ook wel even nakijken hoor! Als hij dan toch de deur uit moet...
|
#17
|
|||
|
|||
Quote:
Geef ik er ook wel voor Brandstoffilter,lmm. stekker van de lmm |