|
||||
|
||||
Weer eens een Flair
|
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij heeft deze enkele maanden geleden als eens te koop gestaan. Weet alleen niet of dit nu dezelfde eigenaar is; Gtrz Jel
|
||||
|
||||
Wil ooit nog eens zoon ding hebben, vette kleurencombinaties en bekende stoeltjes voor mij.
|
||||
|
||||
Quote:
volgens mij toen zelfs hier opt forum gezien ?
|
||||
|
||||
Die stoeltjes zijn in ieder geval niet origineel. Dat stof ken ik alleen van de tropical-scirocco.
Verder wel een heel leuke auto!
|
||||
|
||||
volgens mij gewoon origineel hoor.
http://images.google.nl/imgres?imgu...%3DN%26um% 3D1 zie dit staat het in de tekst vermeld.
T1 panel 1964 Sold Golf 1 LS 1.8 DX 1981 Last edited by vwjopie : 25-11-2009 at 13:13. |
|
||||
|
||||
Ik dacht ook dat in de Flair die stoelen zaten
|
||||
|
||||
Quote:
Is ook origineel Flair-interieur. Volgens mij was de 'Tropic' de 'Flair'-uitvoering van de Scirocco. Zie ook: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=48656 en http://website.lineone.net/~dr.dub/tropic.htm
Flickr Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! Last edited by Beetlefreak : 25-11-2009 at 13:27. |
|
||||
|
||||
zijn de flair uitvoeringen ook in 5-deurs?
|
|
||||
|
||||
Ja hoor, dit is puur origineel
|
|
||||
|
||||
En ja volgens mij heb je ze ook in 5 deurs
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ah, weer wat geleerd. Heb tot nu toe alleen nog de stoelen die ook in de Bistro zitten in een Flair gezien. Van die lichte stoelen met dunne donkerdere streepjes.
|
||||
|
||||
Dacht eerst dat het een camper was
Maar leuke uitvoering!
|
||||
|
||||
Heb het ook in de Jetta gehad, vond het wel wat hebben, maar de meesten vonden het afschuwelijk.
|
||||
|
||||
en daarna heb ik het in de jetta gehad... en daarna heeft AryX het in de jetta (als hij hem nog heeft???)
|
||||
|
||||
Klopt, wist niet dat Aryx het had, kun je bij deze wel verkopen, die is stuk.
|
|||
|
|||
nou hier wordt hij nu niet erg hard van
heb dan liever een limited edition als het dan toch 4 deurs moet zijn
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |