|
||||
|
||||
stuurbekrachtiging Golf 2 -> Golf 1
Over het inbouwen van een stuurbekrachtiging op een golf 1 is al redelijk wat vinden maar meestal kwam het dan van cabrio.
Nu wil ik graag weten of het van een Golf 2 ook past. Bij de Golf 2 schijnen ze op een gegeven moment naar dikkere stuurstangen over gegaan te zijn. (Waar ook wel weer verloopstukjes voor te halen zijn) Mijn vraag is dus past de stuurbekrachtiging van een golf 2 zonder pardon op een golf 1 past? (evt tot welk bouwjaar mk2) Als er modificaties nodig zijn zou ik graag willen weten wat.
|
||||
|
||||
Bespaar je de moeite,neem als je stuurbekrachtiging wilt de set van eric over,
Ben je in 1 keer klaar. stuurbekrachtiging scirocco Scirocco past nml ook. Gr Jan. |
|
||||
|
||||
Wil een golf 2 met schade kopen en dan heb ik meteen een diesel motor en stuurbekrachtiging dus vandaar.
|
|||
|
|||
bekrachteging gaat helaas niet passen.
golf mk1 cabrio ben je inderdaad in 1 keer klaar. mvg
|
|||
|
|||
Als je het echt als hobby wilt doen is alles passend te maken.Er zijn er die VR6en in een golf 1 bouwen
Maar het is ind makkelijker en zo over te bouwen van een cabrio |
|
||||
|
||||
Dus cabrio en scirocco stuurbekrachtiging past rechtstreeks op type 1?
|
|||
|
|||
Quote:
Cabrio 1 en rocco 1 |