|
||||
|
||||
MKII VR6 op MP
|
||||
|
||||
Ja bekende zit op hetVWForum maar hij zei dat ie hem een maand geleden aan een belg had verkocht
|
||||
|
||||
Stiekem toch niet, wel raar dat je dat zegd dan...???
|
||||
|
||||
Stonden laatst wat foto's van hier op 't forum.
Kan me herinneren aan het commentaar op de achterklep, waarvoor zo'n zeldzame Caddy achterklep heeft moeten sneuvelen. Ik vind het wel wat hebben!
|
||||
|
||||
Heeft "onze" Mischa al geboden zie ik ??
|
||||
|
||||
Dat is een beetje een rare vogel, constant verkopen en dan toch weer niet en dan toch weer wel een blokwissel en toch weer niet maar uiteindelijk toch weer wel.. weet niet echt wat hij wil, en hij was inderdaad verkocht naar eigen zeggen ... misschien 'toch weer niet'?
|
||||
|
||||
Achterklep wordt van de auto afgehaald bij verkoop, staat in de advertentie
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
is die niet van 'wolfsburger91' of zo? zit hier ook op t forum
|
||||
|
||||
Zelf een kleur ontwerpen??
|
||||
|
||||
Quote:
Is geen probleem hoor , gewoon van de mengmachine wat kleuren door elkaar gooien en dan krijg je vanzelf een leuke kleur ,die je zelf hebt ontworpen . Wel even onthouden hoeveel gram je van welke kleur er in hebt gedaan ,en dan maar hopen dat ze geen mengkleuren gaan veranderen zoals ze momenteel bij veel lakmerken doen ! Dan krijg je nooit van z'n leven de goede kleur er weer bij
|
||||
|
||||
Quote:
In de PVW van deze maand staat wel een mk2 VR6 uit Belgie die er heel erg op lijkt...
|
||||
|
||||
Dat is die van Nils.. dat is een hele andere auto, lijkt er ook niet zo heel veel op hoor als je ze langs mekaar legt
|
|||
|
|||
En die in de PVW is ook geen vr6 maar een diesel...
|
|
||||
|
||||
Klopt ja, maar hij is nu bezig met een vr6 ombouw
|
|||
|
|||
http://www.vwforum.nl/post1240442.html#p1240442 hij zegt hem op 22-10 verkocht te hebben maar hij zegt wel meer
|
|
|||
|
|||
hij zegd dat het chassis nummer eruit is gewest, en er weer in is gezet.
erg vreemd verhaal op het vwforum hij lijkt nu omgekat, sorry wolfsburger, maar ik hou me aan mn woord voor de koper weet waar je aan begint |
|
|||
|
|||
voor dat ie van mp af is |