![]() |
|
|||
|
|||
![]() bij deze wil ik ff weten of er intresse is in een motorsteun voor op een 20vt motor, voor de distributie zijde om deze plug and play in je mk1 , cabrio, scirocco te hangen. spul ligt op de teken tafel om uitgewerkt te worden. steun word aangeleverd met nieuw rubber er in geperst en zwart gecoat.
prijs kom zo ongeveer tussen de 150 en 175 euro te zitten. per steun |
|
||||
|
||||
![]() En de steun voor de kabel-versnellingsbak (boven en onder?)
Mooiste als je dat als compleet set aan kan bieden denk ik?
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
![]() inderdaad chris ben nog ff bezig, om alles uit te werken is wel de bedoeling om complete setjes te gaan maken. dus distributie steun, en de 2 versnellingsbak steunen, voor de 02a bakken. zodat dat een 20vt in een mk1 plug and play is kwa ophanging. als dit een beetje wil dan ga ik ook een distributie steun maken om een tdi makkelijk in een mk1 te kunne hangen.
|
|
|||
|
|||
![]() Over een half jaar wil ik dit zeker hebben. Dus als het op de lange baan is, en je kunt dan een complete set leveren. Dan verkocht!
|
|
||||
|
||||
![]() Wat teken en reken je er allemaal aan, als ik zo vrij mag zijn om dat te vragen?
|
|
|||
|
|||
![]() het moet toch goed passen, en heel blijven. ;-]
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Denk dat Ruben het niet zo zeer als kritiek bedoelde, maar meer uit interesse naar wat je er nu precies aan rekent en berekent. ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik weet niet of je er al enkelle gemaakt hebt,
maar ik wil wel eens weten wat voor spanrol je op de distributie hebt, of gaat monteren. |
|
|||
|
|||
![]() is het ook mogelijk om hier mee een g60 in te hangen in een golf1 met dit spul.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ben ik ook wel benieuwd naar...
|
||||
|
||||
![]() ?
|
|
|||
|
|||
![]() ik heb nog geen setjes gemaakt, omdat er gewoon weg teweinig animo voor is. en veel werk is om een nette en goede mal te maken.
spanrol gebruik je gewoon van een golf2 16v is precies het zelfde, alleen is deze met de hand te spannen. ipv de hydrolische spanner, hier door krijg je gelijk meer ruimte voor je steun die je ook echt nodig hebt. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat dacht jij dan? 100 setjes per week te verkopen? moet eerst eens beginnen te lopen, dan maken ook mensen sneller de stap om een 20vt in te bouwen. als t met deze steunen een stuk minder gekloot is om t in t bouwen. alles wat ontwikkelt moet worden kost nou eenmaal geld, als t daarna goed loopt verdien je het zo terug. zolang er geen foto's of inbouwvoorbeelden zijn, zullen er weinig mensen zeggen van doe mij maar zon set. t idee is goed, nu alleen de uitwerking nog. maar dat komt wel goed? ![]() mvg Mike |
|
|||
|
|||
![]() Hierbij gebruikt je gewoon je bestaande steun van je golf 1
![]() Quote:
|
|
|||
|
|||
![]() ik zal er weer eens aan gaan beginnen. dan zie ik wel wie er belang bij heeft. word over een weekje of 2 heb op moment gewoon tijd tekort. vr gr stefan
|
|
|||
|
|||
![]() een uppie de mal is klaar, probeer deze week nog ijzer of rvs te laten zagen en draaien, dan zal ik een steun in elkaar zetten, en foto s posten, ook hoe een 20vt met deze steun in een golf1 hangt, omdat mijn eigen golf1 ook een 20vt hart krijgt.
|
|
|||
|
|||
![]() volgende week word het ijzer gezaagd en gedraait. alleen kom ik er volgende week niet aan toe om het spul in elkaar te zetten, helaas. moet volgende week een distributie ketting vervangen van een nieuw type a3 een 3,2 met dsgbak dus dat kost ook helaas weer de nodige tijd.
|