|
||||
|
||||
tdi golf 3 in golf 2 bouwen
ik ben een tdi motor in een golf 2 aan het bouwen
nu had ik al veel gevonden op het forum maar nu had ik nog een vraag ik wil het complete voeten pendalen set over zetten van de golf 3 i v m electronisch gas en hydro koppeling maar het steuntje van de hyrdo koppeling komt net niet uit zijn er mensen die dit ook al gedaan hebben en of hoe ik dat dan het beste kan doen wat ik nou denk is gewoon een gat maken in het schutbord waar de complete cilinder doorheen kan ik lees het wel al vast bedankt |
|
||||
|
||||
150 pk versie die je gaat inbouwen?
|
|
||||
|
||||
nope gewoon een 90 pk van een golf 3 maar deze wil ik wel iets gaan kietelen
|
|
||||
|
||||
je kan het ook gemakkelijker en de bak kabel koppeling ombouwen.
Afhankelijk van het chassis dat je gebruikt moet er een gat bij gemaakt worden rechts van de rem cilder als je van voor de wagen naar de remcilinder kijkt. Of je kan er een rubberen stop uit trekken. Je kan de gaspedaal/potmeter inbouwen of ook je originele gaskabel behouden en deze in het schutbord aan de ruitenwisser motor monteren. Er zijn verschillende mogelijkheden kwa inbouw. jij moet gewoon uitmaken hoe jij het wil gaan doen. als je hydro wil, zit er bij de pedalen ook een klein plaatje dat de gaten weergeeeft van de rempomp en koppeling pomp zodat deze samen gehouden worden, en je weet meteen de plaatsbepaling voor het te maken gat. Last edited by dieselken : 30-12-2009 at 14:45. |
|
||||
|
||||
ik heb al een gat gemaakt voor de cilinder en steun aangepast voor type 2 denk dat het wel gaat werken maar toch bedankt
ik dacht dat golf 3 pendalen meschien wat fijner aan voelen |