![]() |
|
|||
|
|||
![]() Bij deze post ik even mijn project die bijna klaar is, en ik moet zeggen .... ben er superblij mee !!
Mijn auto: Volkswagen Golf IV Highline standaard 110 pk van bouwjaar 01-2001 Aanpassingen: R-Line Voorbumper R-Line Zijskirts R-Line Achterbumper R-Line Dakspoiler R-Line Front Badge R-Line Rear Badge R-Line Bonnet Bra R32 Spiegels Aerotwin ruitenwisserset Embleem VW zwart achterzijde Embleem VW zwart grille R32 Alu interieurset R32 Deurgreepjes R32 Pedalenset R32 Voetrustplaat R32 Mattenset R32 Stuur R32 Verlichtings luchtroosters R32 Lederen kuip stoelen van kÖnig met stoel verwarming Sport Edition Tellerunit met MFA Sport Edition Pookset mad® Sportive Golf 4 R32 Aristo Design 8x18 ET35 met 225/40ZR18 Dunlop Sport Maxx Pioneer AVIC-HD3-II 30GB Foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Rolling Shots: ![]() ![]() ![]() Last edited by zENTSE : 08-11-2009 at 19:25. |
|
||||
|
||||
![]() Nette wagen, wat voor blok ligt er in?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik gok op een TDI... Verder mooie wagen ![]()
|
||||
|
||||
![]() super mooie wagen
![]()
|
|||
|
|||
![]() geen tdi want dan maakt ie aardig veel toeren
![]() super mooie en strakke auto! moet wel zeggen dat ik die uitlaten mis van een r32 , dat hoort er gewoon bij... maar aan de andere kant is het geen echte dus hoeft het ook niet , naja tis gewoon een mooie auto ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Het is een mooie auto hoor.
Misschien is het een 1.6 fsi? Grtz, Roeland. |
|
|||
|
|||
![]() Heey bedankt voor de complimeten. Het is inderdaad een 1.6 16V. Ik vind R-line bumper wel clean
![]()
|
||||
|
||||
![]() Toppie wagen hoor!
|
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit, beetje het idee wat ik ook met mijn mk4 wil (alleen dan met bora R front)
|
|||
|
|||
![]() Update 7-11-2009:
Gisteren een R32 interieur gekocht. Is zo focking vet en het zit echt zo fijn. Geen woorden voor. Moet hem alleen nog goed schoonmaken maar dat komt wel goed. Gisteren de halve middag bezig geweest met het inbouwen van het interieur. Ben er nog niet aan toegekomen om de voordeurpalen te monteren. Snel even foto's gemaakt van het interieur om een beetje een indruk te geven over het interieur. Betere foto's volgen! ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Zo vandaag even mij auto gewassen dat was weer eens nodig naar dat herfst achtig weer van afgelopen dagen. Gelukkig was het vandaag een lekkere dag om de auto een was beurt te geven. Ik heb gelijk even wat foto's geschoten voor op me begin pagina. Helaas toen ik net klaar was en op het punt stond op wat foto's te schieten ging de zon weg :roll:. Hier zijn de foto's :F.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Netjes hoor.
|
||||
|
||||
![]() Mooie wagen zo, nog effe een dubbel pijpje achter en af is ie
![]() |
|