|
||||
|
||||
15" 5x100 staal (of simpel l.m.v.)
Zoek voor mijn winterbanden een setje staal wat ik onder mijn Bora kan proppen. 15" , 5x100. Een simpel setje l.m.v. mag ook, echter dan wel een OEM VW/Audi wiel. Zonder banden!
Eventueel in te ruilen, 15" 4x100 Opel staal, daar liggen m'n winterbanden nu op. (nee, het opel staal wordt niet los verkocht voordat ik er wat anders voor terug heb)
|
|||
|
|||
Wat heb je ervoor over?
Ben zelf op zoek naar een ander setje , en dan heb ik een setje 15 inch highline velgen over. In nette staat. |
|
|||
|
|||
Heb nog een setje 15inc licht metaal BBS die vroeger standaard op de MK III VR6 geleverd werden. Zitten geen banden meer op ! 50 euries
|
|
|||
|
|||
ik heb een setje orginele golf3 gti 16v velgen met zeer goede banden.
2xtoyo proxes en 2 keer uniroyal rainsport2(beiden 6mm) bandenmaat is 195-50-15 voor 125€ compleet. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Oftewel, ook zonder banden te koop, en waar liggen ze?
|
|||
|
|||
voor 100 eurie kan je de banden er zelf wel afdraaien toch !?
gr. Martijn
|
||||
|
||||
nou weet tie nog niet waar ze liggen....
|
|
|||
|
|||
in sas van gent(zeeland)
|
|
||||
|
||||
op marktplaats staat nog een setje 15 inch 5x100 staal in veendam af te halen voor een zakje bloembollen. http://link.marktplaats.nl/285565767