|
|||
|
|||
bbs rs boutjes
hallo weet iemand meschien of het mogelijk is om bbs rs boutjes die al chrome zijn of je die ook kan laten verdichten ,
hoor het graag mvg mano |
|
||||
|
||||
Waarom ga je chrome boutjes laten verdichten dan hij is tog al chroom? Of zijn ze gaan roesten zoals al die chrome boutjes het doen
|
|
||||
|
||||
nee,dat kan niet.
|
|
|||
|
|||
boutjes
ja zoiets heb nou chrome boutjes die niet meer zo netjes zijn roest dof van kleur wist niet zeker of ik die boutjes kan laten verdichten of rvs moet nemen?
wil toch wel een goede glans houden dat is met rvs wat minder,vandaar mijn vraag, mvg mano |
|
||||
|
||||
Gewoon RVS nemen en die laten polijsten, word niet zo mooi als chroom, maar je hebt er geen onderhoud aan en ze blijven mooi.
|
||||
|
||||
Je hebt ook boutjes van edelstaal! Die roesten niet en die zijn elektro poliert ofzow! Heb zelf vergulde edelstalen boutjes genomen die niet gaan roesten Hoop ik
Last edited by oettinger_18 : 23-12-2009 at 14:53. |
|
|||
|
|||
rvs = edelstaal
|
|
||||
|
||||
Quote:
Oke weer wat geleerd :P |
|
|||
|
|||
boutjes
ok duidelijk maar rvs heb je zeker niet orgineel,
wil toch wel liefst orginele boutjes die hebben een iets grotere kraag met de bbs logo op de boutjes, maar weet iemand dan of je ze kan mee verdichten met de velg? |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Als je de originele boutjes laat verdichten krijg je in ieder geval een egale roestlaag
|
|||
|
|||
boutjes
ok roest dat moeten we niet hebben
ik ga dan toch opzoek naar rvs dan, bedankt |