#1
|
||||
|
||||
nieuwe wielen:)
beste vw vrienden,
na lang wikken en wegen ben ik toch maar voor de classic look met 16" 8J 3 delige BBS'ers gegaan. kan helaas geen foto uploaden, krijg een of andere foutmelding.... maar ja nog ff bandjes regelen (195-40-16) en adapters het is nl 5x112 en dan van het voorjaar erop klappen. ga het hart goudkleurig spuiten of poedercoaten...... maakt dat trouwens nog wat uit???? (spuiten of coaten) grtz maarten |
#2
|
||||
|
||||
wat voor foutmelding?
__________________
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. |
#3
|
||||
|
||||
Goed bezig! ben heel benieuwd, waar hebben de wielen onder gezeten?
|
#4
|
||||
|
||||
coaten is sterker voor zover ik weet.
|
#5
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is idd waar.. maar ALS het beschadigd, zal er een stuk afspringen en dan ben je de lul...probeer dat maar weer mooi 1 geheel te krijgen..misschien met plamuur, maar je kan niet meer stralen omdat de coat laag bikkelhard is.. beschadig je em met spuiten... laat je ze stralen en spuit je ze opnieuw waarom zou je eigenlijk een bikkelharde laag op je velg doen? ja, oke, tegen steenslag...hmmm... ik zou iig spuiten
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |
#6
|
|||
|
|||
Quote:
Coatingslagen zijn te verwijderen zowel thermisch als ook chemisch. Denk dat het hart LATEN coaten prijstechnisch gunstiger is dan LATEN spuiten. Toch zou ik de voorkeur aan het laatstgenoemde geven: spuiten is fijner, coaten levert een ietwat golvend geheel. Bij spuiten kun je volstaan met schuren/licht aanstralen. Als je iets laat coaten wordt dat meestal vrij grof gestraald. De velgharten zijn daarna niet/minder geschikt om ooit nog eens gepolijst te worden.
__________________
Advice is a form of nostalgia, dispensing it is a way of fishing the past from the disposal, wiping it off, painting over the ugly parts and recycling it for more than its worth. |
#7
|
||||
|
||||
@ Polopower:
Oke! weer wat geleerd wat ik nog niet wist!!
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |
#8
|
|||
|
|||
Quote:
just curious; wat "steek" jij nu voor steek onder je wagen ?? 4x100 of 5x100 ?? |
#9
|
||||
|
||||
Quote:
ze zijn nieuw uit de doos heb steek 4 maal 100 moet nog ff adapters regelen ook voor de juiste et waarde |
#10
|
||||
|
||||
foutmelding is weer weg Last edited by bobby-digital : 29-11-2004 at 17:47. |
#11
|
||||
|
||||
mooi ! aleen nog blinkieblink :biggrin:
|
#12
|
||||
|
||||
Van 4*100 naar 5*112 gaat niet met alleen een adapter lukken, Maarten. Je wielnaven zullen ook nog omgeboord moeten worden.
|
#13
|
||||
|
||||
Mooie aankoop trouwens
|
#14
|
||||
|
||||
et ? 24 ?
- 1.5 mm adaptor is et 9 , staat ie wel lekker breed |
#15
|
||||
|
||||
Waarom heeft BBS deze wielen niet gewoon in hun assortiment staan (op internet) ik hoor wel eens vaker dat ze nieuw te koop zijn, maar ben ze nog nooit tegen gekomen.
|
#16
|
||||
|
||||
Quote:
Is dat niet 22.5 dan?? Geweldige wielen, is toch heel wat anders dan de compomotive's of OZ's!
__________________
:: Meeting Gallery '07 / '08 / '09 ::
Flickr Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! |
#17
|
||||
|
||||
is et35, wil zo rond de ET15 uitkomen dan is alles mooi opgevuld
|
#18
|
|||
|
|||
Quote:
of eerst ombouwen naar GTI/VR6 (5x100) en dan adapters 5x100 naar 5x112 monteren. rechtstreeks van 4x100 naar 5x112 gaat niet lukken ... |
#19
|
||||
|
||||
hmmm das kut, maar ook daar komen we wel uit een beetje creativiteit kan geen kwaad
|
#20
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd maarten!!
|